اجتماعی

نحوه فعالیت دستگاه‌ها با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر

استاندار استان تهران ضمن تشریح جزئیات محدودیت های جدیدی که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اجرا خواهد شد ، بر لزوم همکاری و مشارکت مردم در اجرای این راه حل تأکید کرد. .

انوشیروان محسنی بندپی در مصاحبه با سلام آنلاین ، جزئیات قطعنامه نهایی قطعنامه ستاد کرونا را توضیح داد: “آنچه ستاد کرونا دیروز در حضور رئیس جمهور تصویب کرد ، این است علم خبره و تصمیمات احتمالی براساس شرایط بیمار در بیمارستان. کشورهای مختلف به تصویب رسیدند.

وی افزود: “در این مصوبه ، مناطق زرد ، نارنجی و قرمز تعریف شده و برای هر منطقه براساس شرایط محدودیت ها و اقدامات لازم پیش بینی و تأیید شده است.”

وی گفت: “این مصوبه براساس درخواست وزارت بهداشت است و کلیه پیشنهادهای مطرح شده توسط وزارت بهداشت و ستاد آن به تصویب رسیده است.” بنابراین راه حل دیروز پرانرژی ، بالغ و همه جانبه بود که مناطق و شهرهای کشور را به سه رنگ زرد ، نارنجی و قرمز تقسیم کرد.

وی تأکید کرد که طبقه بندی براساس شاخص انجام شده است که به نظر می رسد شاخص مورد نظر باشد ، براساس آزمایش PCR مثبت در هر منطقه و تعداد بیماران مجاز ، محدودیت ها اعمال می شود. به نظر من ، تصمیم ستاد مدیریت کرونا یک تصمیم علمی و حرفه ای است که خداوند می خواهد آن را اجرا و دنبال کند ، با آژانس های مختلف این امید را ایجاد می کند که ما می توانیم برای کنترل بیماری.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه در کنار این مصوبه شاهد ایجاد پایگاه عملیاتی برای مبارزه با کرونا بوده ایم ، افزود: “طبق گفته رئیس جمهور ، همه فرمانداران و فرمانداران وظیفه اجرای “این راه حل ها به دقت مورد بررسی قرار می گیرند.” در تهران ، ما دقیقاً راه حل را دنبال خواهیم کرد. تصمیم روز گذشته کرونا از اول دسامبر هفته آینده اجرایی می شود. به این ترتیب امیدواریم بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم کنترل و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را ببینیم.

وی گفت: “طبق گزارشی که روز گذشته منتشر شد ، تقریباً همه مناطق نارنجی و زرد در کشور نسبت به منطقه قرمز وجود دارد ، بنابراین 155 منطقه زرد ، 160 منطقه نارنجی و بیش از 100 منطقه قرمز وجود دارد.”

وی با تشریح محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مدیریت ملی کرونا اظهار داشت: کارکنان شاغل در تجهیزات اجرایی به جز کارکنان اورژانس و کار پزشکی یک سوم نیروی کار را باید در محل کار داشته باشند. و دو سوم ” بقیه از مخابرات استفاده می کنند و مشاغل را تغییر می دهند ، اگرچه نحوه انجام این کار از طریق آژانس های کاریابی مشخص شده است. تجهیزاتی که طبق تعهدات مدیریتی باید در محیط کار خاص آنها موجود باشد ، توسط سازمان استخدام اعلام خواهد شد.

محسنی بندپای در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای بهترین راه حل گفت: “شهروندان مانند گذشته حمایت خود را نشان می دهند در تعطیلات نوروز و بنابراین نقش موثری در کوتاه شدن چرخه انتقال تاج دارند. آنها تصمیم گرفتند که امروز نیز باید این همکاری و مشارکت را داشته باشند. طبق خواست خداوند در این مصوبه که از اول دسامبر به بعد اجرایی می شود ، دستگاه ها موظف به اجرای تصمیم هستند و مردم باید با مسئولان و نهادها همکاری کنند ، در واقع انتظار داریم مردم مانند گذشته مسافت را رعایت کنند. جامعه. استفاده از موانع و پروتکل های بهداشتی برای همکاری برای مشاهده چرخه معکوس و کاهش بیماری در کشور.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا