اقتصادی

نحوه سرویس جدید استعلام چک‌های صیادی

سخنگوی قانون جدید چک درباره “خدمات اطلاعاتی مبتنی بر عناصر اطلاعاتی” توضیح داد.

به گزارش سلام آنلاین ، “از ابتدای سال جاری ، قوانین جدید چک اجرا شده است و دارندگان چک جدید باید اطلاعات تأیید را در سایت ثبت کرده و چک را برای گیرنده ارسال کنند.” گیرنده چک نیز باید چک را برای دریافت چک تأیید کند.

وی افزود: “با سرویس جدید که برای دریافت کنندگان فردی در نظر گرفته شده است ، می توان با مراجعه به وب سایت بانک مرکزی و ادامه دریافت چک پس از تأیید ، استعلامات لازم را انجام داد.”

سخنگوی اجرای قانون بازرسی جدید ادامه داد: گیرندگان می توانند هنگام تبادل چک دریافت کرده و با استفاده از این سرویس آن را دریافت کرده و شماره و تاریخ بازرسی ، کد ملی و شناسنامه را در مورد چک وارد کرده و اطمینان حاصل کنند که چک مزایای گیرنده ثبت می شود. به

وی گفت که گیرنده چک پس از اطمینان از ثبت چک می تواند بعداً در سایت چک را تأیید کند. این سرویس بیشتر توسط توزیع کنندگان و بازاریابان و افرادی که تعداد زیادی چک در طول روز دریافت می کنند ، استفاده می شود.

Nadalysadeth افزود: “این سرویس یک پرس و جو فوری و سریع است که هنگام تبادل چک انجام می شود و اطمینان حاصل می شود که صادرکننده چک را ثبت می کند.” برای استفاده از این سرویس ، افراد باید به وب سایت بانک مرکزی مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ، چک را در قسمت قوانین جدید و بخش استعلام دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا