اقتصادی

نجف‌زاده: ورود رئیس‌جمهور به موضوع مسکن نویدبخش آینده‌ خوبی است

یکی از اعضای کمیته عمران شورای اسلامی گفت: در صورت اقدام بیشتر در خصوص الحاق زمین و مسکن حومه با حمایت های دقیق در بحث نوسازی و احداث ساختمان های جدید.در بافت آسیب دیده شهر. شاهد پیشرفت ساخت و ساز مسکن خواهیم بود.

عادل نجف زاده در گفت وگو با سلام آنلاین، درباره اجرای قانون تولید مسکن اظهار کرد: سرعت ساخت مسکن ملی و طرح قانون مسکن در حال شتاب گرفتن است و دولت متعهد به رسیدگی به آن است. به ویژه ورود اخیر رئیس جمهور به این موضوع آینده روشنی را نوید می دهد. اگرچه ما نسبت به زمان سپری شده از دولت و اتفاقاتی که در حوزه مسکن رخ داد انتقاد کرده ایم و چندان موفق نبوده ایم.

وی افزود: شهر دچار مشکل است و حمل و نقل زمینی زمان بر است و از سوی دیگر به دلیل گرانی، منافع مردم مطلوب نیست. این بدان معناست که ما همچنان توانایی انجام اقدامات مناسب تری در این زمینه در خصوص کاهش هزینه های مسکن و حمایت دقیق از ابزار موسسات بانکی را داریم.

امیدواریم با تعهد محکمی که در وزارت راه ایجاد شده است در ساخت مسکن به نتایج مطلوبی دست یابیم

نماینده شورای اسلامی شهروندی گفت: در چارچوب طرح ملی مسکن، مجلس شورای ملی به شدت بر این موضوع نظارت دارد به ویژه کمیته عمران که جلسات متعددی با وزرا برگزار کرده است.وزارت راه و شهرسازی تا کنون و امیدواریم با تعهد قاطع بازرپاش در دوران تصدی وزارت راه بتوانیم به نتیجه خوبی در بحث مسکن دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم اعتقاد شخصی من مبنی بر اینکه علاوه بر اضافه شدن زمین و مسکن برون شهری، در صورت توجه بیشتر به تعمیر و ساخت بناهای جدید در شهر آسیب دیده شاهد توسعه مسکن خواهیم بود. ساخت و ساز.

باید از فناوری کشورهای پیشرفته در ساخت و ساز مسکن استفاده شود

وی گفت: موضوع دیگری که در بحث مسکن وجود دارد، نبود فناوری ساخت و ساز است. اکنون با توجه به سفر اخیر ریاست جمهوری به چین و توانمندی های پیمانکاران داخلی، باید بتوانیم از فناوری موجود امروز در دنیای مدرن و پیشرفته ای مانند چین برای ساخت مسکن در کوتاه ترین زمان استفاده کنیم. استفاده از فناوری‌ها و مصالح جدید به‌ویژه با روش‌های ایجاد مقاومت‌های احتمالی در برابر زلزله که کشور ما در معرض زلزله است، باید مورد توجه قرار گیرد.

می توانیم به وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی عمل کنیم که …

نماینده مردم خوی در مجلس افزود: ما ظرفیت ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را داریم که فضا را برای تامین مالی بانکی به معنای لغوی و همچنین معرفی فناوری فراهم می کند. از کشورهای توسعه یافته و حمایت جدی از مردم در این زمینه.» ناامید برای تحویل. در خوی دومین شهر بزرگ آذربایجان غربی تا جایی که اطلاع دارم اقدامات مناسبی برای آماده سازی زمین انجام شده است اما برخی به دلیل گرانی و نرخ بالای وام از این امر استقبال نمی کنند. متأسفانه رویکرد غیرمحبوب این بانک در قبال این موضوع، استقبال عمومی را از بین برده است.

بزرگترین مشکل در شهرهای بزرگ پارچه های نجس است

نجف زاده در پایان تصریح کرد: بزرگترین مشکل امروز ما در شهرهای بزرگ، پارچه های فرسوده است، باید بتوانیم با روش های حمایتی، پارچه های فرسوده را تعمیر کنیم. اگر در شهر بزرگی مثل تهران، تبریز یا اصفهان اتفاقی بیفتد، بدنه پوشیده شده در قسمت فرسوده کاپوت شهر اجازه هیچ عملیات نجاتی را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا