اقتصادی

نانو آفت‌کش‌های که دوستدار محیط‌زیست هستند

محققان برای مبارزه با آفات کشاورزی که نه تنها برای محیط زیست و انسان بی ضرر نیستند ، بلکه ارزان تر از سموم دفع آفات شیمیایی ، یک شرکت آفت کش آلی را نیز راه اندازی کرده اند.

به گزارش سلام آنلاین ، محسن کرمی ، مدیرعامل شرکتی به نام آلی سموم دفع آفات که تولید سموم دفع آفات ، کرمها و سایر سموم دفع آفات محصولات کشاورزی به ویژه میوه ها است ، افزود: ما از خواص سموم دفع آفات استفاده می کنیم. جزئیات عصاره. فرمول ها و آزمایش های گیاهی ما بیش از 10 نوع محصولات گیاهی تولید و فروش می کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ما ظرفیت تولید 3000 لیتر در روز را داریم. این در حدود 20،000 لیتر در ماه است.

وی با بیان اینکه این محصول ارزانتر از سموم دفع آفات است ، تصریح کرد: نانو سموم دفع آفات انسان برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کند و حتی اگر در این میوه وجود داشته باشد ، استفاده از آنها باعث بیماری نمی شود. مواد شیمیایی را می کشد و در عین حال مؤثر است. همچنین بسیار زیاد است.

مدیر پروژه از مشاوره با خریداران سوریه و افغانستان برای خرید این محصول خبر داد و نمونه هایی برای آزمایش عملکرد محصول به آنها داده شد. این گیاه و یک نوع نانوذره نیست که به دلیل عصاره های گیاهی دارای خاصیت حشره کش قوی تر از سایر علف کش ها است ، از طرف دیگر به دلیل وجود نانوذرات در بافت های گیاهی از نظر مواد مغذی غنی است. که به راحتی از سطح برگ جذب می شود.

به گفته وی متوسط ​​قطر نانوذرات در مرحله تعلیق 30 نانومتر است و با کنترل فرآیند می توان ابعاد نانوذرات را تغییر داد. به طور متوسط ​​10 میلی لیتر از این اسپری برای یک درخت متوسط ​​کافی است.

از جمله مزایای این سموم دفع آفات استفاده از مواد مختلف گیاهی فعال ، آلی و بدون مواد شیمیایی اضافه شده ، بدون اثرات مضر بر بافت خاک و آب ، بدون فلزات سنگین ، توانایی جذب مواد مغذی را در حشرات مصرف کنید. غلظت بیشتر برگ و میوه باعث افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی ، تقویت و افزایش مقاومت گیاهان در سالهای آینده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا