فرهنگ و هنر

میزبانی ۴۲ موکب آبشار عاطفه‌ها از زائران جمکران

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها با برپایی 42 موکب از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران پذیرای زائران شد.

به گزارش سلام آنلاین. نیمه شعبان است و مسجد جمکران حس متفاوتی دارد. به هر طرف نگاه می کنیم زائران و عاشقان عصر حضرت مهدی (عج) را می بینیم که به سمت مسجد می روند. با وجود هوای سرد و بارانی، پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان یا مهدی گویان وارد کلیسای جمکران می شوند. این زوج و منتظران حضرت مهدی (عج) هستند که برای جشن میلاد منجی عالم بشریت در کنار مسجد بزرگ شیعیان آمده اند. موکب و حرم در همه جای مسیر زیارتی دیده می شود. در بین رژه ها، رژه بنیاد بین المللی کاسکاد عاطفه که بزرگترین آن به حساب می آید، بیش از هر زمان دیگری ازدحام جمعیت داشت. مسئولان رژه سعی می کنند از مهمانان استقبال گرمی کنند. اینها بخشی از احساسات مسجد جمکران در روز میلاد حضرت مهدی (عج) است.

محمدجواد فولادپور، مدیر اجرایی بنیاد خیریه بین المللی عاطفه کاسکاد نیز در این مراسم حضور داشت و از نزدیک موکب را زیر نظر داشت.

وی در خصوص عملکرد این موسسه خیریه گفت: نمایندگان آبشار عاطفه از سراسر کشور با حضور در جوار مسجد جمکران از 12 اسفندماه برای استقبال از زائران و منتظران امام زمان(عج) راهپیمایی برگزار کردند.عج) در جشن میلاد شرکت کنند.

فولادپور همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند: «از امام زمان (عج) چه می خواهید بخواهید. از امام زمان (عج) نیز عظمت و طول عمر رهبری و عزت مردم را برای کشورمان خواستاریم.

فاطمه چوپانی، مدیر مرکز بین المللی آبشار برداشت بنیاد عاطفه نیز با اشاره به حضور فعال بنیاد آبشار عاطفه در مسجد جمکران و برپایی ایستگاه نماز، بیان کرد: خیریه بین المللی بنیاد آبشار عاطفه با هدف خیریه بین المللی بنیاد آبشار عاطفه ارائه خدمات معنوی، رفاهی و فرهنگی برای زائران. جشن های نیمه شعبان در ۴۲ نوبت از ۳۱ استان کشور آغاز شد و تا شنبه شب در پارکینگ دوم مسجد جمکران ادامه دارد. .

چوپانی افزود: مقدمات آبشار عاطفه در ابتدای ماه شعبان انجام شد و با کمک خیرین توانستیم روزانه هزاران غذای سرد و گرم را از روز سوم اسفند تا عصر توزیع کنیم. ششم مارس. همچنین تنقلات و نوشیدنی های سرد و گرم از زائران و مهمانان پذیرایی می کنیم.

مدیر مرکز دیکتاتوری بنیاد خیریه آبشار بین المللی عاطفه همچنین به برنامه فرهنگی در این رژه اشاره کرد و گفت: رژه بین المللی آبشار خیریه عاطفه بزرگترین رژه کشور است که در داستان حضور دارد. برخی از موکب‌های ما علاوه بر توزیع غذا، شامل برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، مراسم معنوی و فعالیت‌های مفرح برای کودکان است و سعی می‌کنیم اوقات خوشی را برای زائران ابا صالح المهدی (عج) فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا