استان ها

موتا جسارت داشت و هدایت تیم ملی والیبال را پذیرفت

مصطفی خارکانا در مصاحبه ای به خبرنگار ورزشی سلام آنلاین، مصطفی خارکانا گفت: مائوریسو موتا مشخص نیست. او با تعدادی از بزرگ ترین مربیان جهان کار کرده و تجربیات ارزشمندی کسب کرده است و دنیای مربیان و بزرگان این رشته نیز موتا را در آغوش گرفته اند. او سابقه بدی ندارد و FIVB توانایی مائوریسو را تایید کرده است و در هر صورت امیدوارم او برای والیبال کشورمان موثر باشد.

وی درباره از دست دادن زمان در انتخاب تیم ملی گفت: موتا تنها گزینه ما برای سرمربیگری تیم ملی نیست و ده ها گزینه در حال بررسی است تا در نهایت انتخاب شود. اگر صادق باشیم شانس خیلی کمی برای قهرمانی در لیگ ملت های والیبال و سپس کسب سهمیه المپیک پاریس داریم. هیچ مربی در این شرایط و با یک شانس کم نمی تواند مسئولیت را بر عهده بگیرد، اما همین که موتا قبول کرد امتیاز خوبی برای ما بود.

سرمربی سابق والیبال سیاست فدراسیون والیبال در انتخاب مربی را در نظر گرفتن همه جوانب و در نهایت داشتن گزینه های موثر والیبال و روحیه لازم در کار در تیم ملی عنوان کرده است. ما می خواهیم مربیان باور کنند که این امکان وجود دارد، حتی اگر شانس کمی برای کسب سهمیه وجود داشته باشد. موتا شجاع است و امیدواریم موفق شود.

یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون گفت: یک قسمت موفقیت کادرفنی است و بخشی دیگر بازیکنان تیم ملی که باید موتا را قبول کنند. او از کشوری می آید که به والیبال افتخار می کند. فرانسوی اما در برزیل بزرگ و به دنیا آمد. موتا معتقد است که با رویکرد برد-برد می تواند ما را به سهمیه برساند و بازیکنان ما باید آن را بپذیرند و تمام تلاش خود را بکنند.

کارخانه در پایان خاطرنشان کرد: همه پای میز والیبال هستیم و باید اهداف فردی و تیمی را همسو کنیم. اگر مجدانه کار کنیم و از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم، آینده والیبال روشن خواهد بود. اگر موتا کار خود را به خوبی انجام دهد و بتواند موثر باشد، فدراسیون با او ادامه می دهد و بالعکس، اگر شرایط با او خوب پیش نرود، همکاری را قطع می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا