اجتماعی

مهمترین ویژگی های بورسیه Shasta از زبان شریعتمداری

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در توضیح 7000 میلیارد منطقه سرمایه گذاری از لیست سهام Shasta (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) در بورس کالا توضیح داد.

به گزارش سلام آنلاین محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: یکی از مهمترین دارایی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) این واقعیت است که نمی تواند منابع خود را با اختیار خود یا به هر قیمتی بفروشد. به عبارت دیگر ، بورس اوراق بهادار شستا به ما این امکان را داد تا با استفاده از روشهای گوناگون ، نیازهای خود را تأمین کنیم ، یکی از این پیشنهادات اولیه عرضه سهام در ابتدای ورود شستا بود. این بودجه در مناطقی تهیه می شود که ما در مورد استفاده از 7 هزار میلیارد گوجه فرنگی به سازمان تأمین اجتماعی اطلاع داده ایم.

وی گفت: “ما قبلاً عضو شورای تأمین اجتماعی را برای ارائه خدمات به مردم راه اندازی کرده ایم.” به عنوان مثال ، ما یک بانک رفاه کارگران ایجاد کرده ایم. امروزه فقدان سرمایه یکی از مواردی است که این بانک برای ارائه خدمات بیشتر به مردم با آن روبرو است. با افزایش سرمایه بانک رفاه ، به طور طبیعی فرصت های ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: امسال توانسته ایم وام بازنشستگان قرض الحسنه ، کارمندان سازمان تأمین اجتماعی را 10 برابر افزایش دهیم. این به دلیل اقدام محدودی بود که ما برای افزایش سرمایه بانک رفاه انجام دادیم.

وی افزود: اما این بار با افزایش سرمایه ، ما می توانیم خدمات گسترده تری را برای ذی نفعان و سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهیم تا همه پروژه های بانک رفاه را تأمین کنیم.

شریعتمداری افزود: اقدام دیگری که می توانیم انجام دهیم این است که ارائه خدمات پزشکی با کیفیت بالاتر در سازمان تأمین اجتماعی و تهیه و توزیع تجهیزات لازم در مراکز پزشکی این سازمان به روشی عادلانه تر و عادلانه تر. با تکمیل چنین تجهیزات ، ما می توانیم خدمات بیشتری را به افراد معتبر که از این خدمات بهره مند می شوند ، ارائه دهیم.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز به دلیل کمبود منابع ، سازمان تأمین اجتماعی با تعداد زیادی از ساخت و سازهای نیمه تمام روبرو است که اجازه نداده است این پروژه ها به اتمام برسند. البته یکی از اولویت هایی که اعلام کردیم استفاده از این منابع بود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور به ویژه در مناطق کمتر ممتاز و ایجاد مراکز سازمان تأمین اجتماعی در آنها ، خدمات عادلانه تری را به کارگران کشور ارائه می دهد. یکی از اطلاعیه ها تکمیل محصولات نیمه تمام این مجموعه است. حمایت و حفظ جایگاه و ارزش سوابق پزشکی تأمین اجتماعی نیز یکی دیگر از اهداف استفاده از منابع جدید است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا