حوادث

مهمترین ویژگی‌ها برای پلیس شدن چیست؟

رئیس واحد جذب نیروی انتظامی پایتخت مهمترین کارکردهای استخدام در نیروی انتظامی را تشریح کرد.

سرهنگ هاردی علیپ در مصاحبه با سلام آنلاین وی در مورد مهمترین وظیفه افسر پلیس شدن گفت: “طبق دستورالعمل ها صحبت در مورد پلیس مناسب است.” یک پلیس ذی صلاح دارای دو م basicلفه اساسی است ، یکی اخلاقی و دیگری منضبط. در زمینه روانشناسی ، متقاضی باید نظم معنوی ، صداقت و صداقت داشته باشد ، شایسته انقلاب تصویر و غیره باشد. نظم بدنی ، قد ، ظاهر ، آزمون شخصیت ، شهرت خانوادگی و … ارزیابی می شود.

وی همچنین به برخی شایعات در مورد استخدام برخی از افراد دارای سوابق کیفری و … در پلیس اشاره کرد و گفت: “در چنین مواردی کاملاً غیرممکن است افرادی که دارای سوابق کیفری هستند می توانند در پلیس استخدام شوند.” دستورالعمل ها اجازه چنین کاری را به ما نمی دهند و شخص نباید سابقه کیفری داشته باشد.

وی در مورد جذب افراد خارجی در نیروی پلیس گفت: “اتباع کشورهای دیگر نمی توانند به نیروهای مسلح بپیوندند و متقاضیان باید اصالت ایرانی داشته باشند.”

رئیس واحد استخدام پلیس شهرداری پنوم پن گفت: “ما داوطلبانی را برای یک قرارداد پنج ساله جذب می کنیم.” اما در حین خدمت ، سلامت شغلی افراد را نیز کنترل می کنیم ، علاوه بر این ، تجهیزات نظارت پلیس نیز نظارت می کند و پس از چهار سال خدمات پیمانی ، سوابق این افراد بررسی می شود و تصمیم می گیریم که آیا با این فرد ادامه دهیم و به طور رسمی قرارداد بستیم.

با اضافه وزن نمی توانید افسر پلیس شوید

علیپور با بیان اینکه اضافه وزن یکی از معیارهای استخدام در پلیس است به سلام آنلاین گفت: همانطور که گفتم ، شرایط جسمی و روحی از جمله معیارها هستند و اولین چیزی که باید بررسی شود شرایط جسمی از جمله وزن است. همچنین

رئیس واحد استخدام پلیس پایتخت همچنین در مورد احتمال جذب افراد معلول در نیروی پلیس گفت: “ما در پلیس نمی توانیم افراد معلول را جذب کنیم زیرا طبق قانون ، نیروی ما باید فعالیت کند.”

وی در مورد استخدام افسران پلیس زن گفت: “تاکنون اطلاعاتی در مورد سهمیه جذب افسران پلیس زن دریافت نکرده ایم.” اما اگر آنها بیان کنند که شرایط عمومی همان شرایط توصیف شده است.

به گفته علیپور ، هسته استخدام هیچ نظارتی در روند استخدام پلیس افتخار ندارد.

برای اطلاعات در مورد شرایط و چگونگی افسر پلیس اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا