عمومی

منبع زیرسطحی آب امیر سیف شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، علیرضا بنیادی اظهار داشت: تقویت و توسعه خدمات آب و فاضلاب در اندیمشک برنامه ریزی شده است و با اجرای این پروژه ها مشکل افت فشار آب در مناطق مختلف وجود دارد. از شهر مستقر می شود.

وی با اشاره به اختصاص 16 میلیارد ریل برای تأمین آب آشامیدنی در روستای تلزر ، یک قسمت جنگلی گرمسیری از اندیمشک ، افزود: برای اجرای این پروژه یک چاه به عمق 250 متر و دو منبع آب یکصد و دویست متر مکعب ظرفیت تولید آب.

مدیر آب و فاضلاب اندیمشک ، اجرای پروژه آبرسانی دیلم دشت و بازید به عنوان یکی از پروژه های اصلی مخزن اندی کیک در نظر گرفته شد و تأیید کرد: این پروژه با هزینه 250 میلیارد ریال و حفر 2 حلقه چاه و ساخت 4 مخزن با اندازه 50 اجرا می شود. متر مکعب.

اشاره به تلاش و همت نمایندگان مردم اندیشه در شورای اسلامی برای اجرای طرح حوزه انتخابیه. آبفا، بیان شده: جایگزینی نصف جایگزینی چهار اینچ حسین حسین هی نصف 150 اینچ حساسین جایگزین شد نصف 100 اینچ شهر هوشی مین در سایر خدمات حوزه علمیه آبفا ارائه آب و خدمات مناسب به مردم بخش جنگلهای گرمسیری اندیمشک.

بودجه برای انجام عملیات ترمیم شکستگی در سه نقطه از خط انتقال حسین 300 و برای تعویض و نصب پمپ برقی ایستگاه جدید بالارود و وی به تعویض 250 متر سیم شکسته با افراد سالم در شهر اشاره کرد و گفت: پمپ برقی پمپ خلاء در ایستگاه پمپاژ بالارود همچنین جایگزین شده و به بهره برداری رسیده است.

وی یک پروژه مطالعاتی برای ترمیم شبکه آبرسانی شهر آغاز کرد بیدروبه وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ، شبکه آبرسانی این شهر 26 کیلومتر طول دارد. بیدروبه در حال بهبود است و پیگیری لازم برای شروع برنامه تعمیر شبکه آبرسانی Hossin است.

مشکل افت فشار را در 38 روستای جنگلی گرمسیری حل کنید

با توجه به تسریع در بهره برداری از 2 هزار متر مکعب مخازن در حسینین ، خانم بنیدا تأیید کرد: تعمیر 80 مورد لوله شکسته ، تعویض پمپ برقی دومین چاه روستایی در منطقه بخشی از خدمات برنامه ریزی شده و اجرا شده در حسین است.

وی افزود: در این شهر 180 لوله تعمیر شده است. بیدروبهجایگزینی پمپ برقی ایستگاه بالارود، یک طرح توسعه 1000 متری در خوابگاه سالاد بسازید و شعبه بیمارستان سحاب را نصب کنید بیدروبه از جمله پروژه های دیگر ، در این زمینه برنامه ریزی و اجرا شده است.

بنیادی تأیید کرد که منبع آب زیرزمینی امیر سیف در بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است و گفت: با اجرای این پروژه یک شبکه برق 500 متری نصب و تجهیزات لازم انجام می شود. 2 پمپ برقی 45 کیلو وات ساعت به بهره برداری رسید و یک خط انتقال 400 متر به مخزن آب اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه های مخزن در پایتخت ، گلزا و دریای آمیش ، بخش چوب گرمسیری آند اظهار داشت: این دو مخزن به ارزش 70 بیلیون شورش وجود دارد و با بهره برداری از این کار ، مشکل زوال است. فشار آب در 38 روستای بخش جنگلهای گرمسیری. اندیمشک تعمیر شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به بازدید نماینده ارشد در استان خوزستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، مدیرکل رادیو و تلویزیون خوزستان ، نماینده مردم اندیمشک در شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان. آبفا وی در بخش جنگل های گرمسیری اظهار کرد: این پروژه ها در مدت زمان بسیار کمی آغاز به کار می کنند و به کیفیت و سلامتی آب منطقه افزوده می شوند و با بسیج خدمات منطقه ای در اطراف ، نیازهای مردم را برآورده می کنند. ” آبفا، تاکید و برنامه ریزی در این مورد انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا