اجتماعی

مناسب سازی سالانه ۶۰۰ کیلومتر معابر تهران در صورت تامین بودجه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا زاکانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، گفت: “افراد دارای معلولیت نیاز به حمایت زیادی دارند، افراد از هر قشری نیز باید برای ایجاد چشم انداز روشن برای آنها خدمت و تلاش کنند.” رو به جلو.

وی افزود: سعی کرده ایم بخشی از مسئولیت مناسب سازی شهرستان را در نظر بگیریم و دستورالعمل هایی برای اقدام در این زمینه تدوین شده است و این دستورالعمل در جلسات مجلس مطرح شده است، هفته گذشته نیز این دستورالعمل مطرح شده است.

زاکانی افزود: مقرر شد برنامه هوشمندانه ای ارائه شود و در صورت تامین بودجه سالانه 600 کیلومتر هماهنگی داشته باشیم. علاوه بر این در بودجه سالانه تصمیم گرفتیم ساختمانی مناسب برای افراد دارای معلولیت بسازیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران کرونا یکی از فعالیت‌های ما این بود که با کسانی که به آنها خدمت می‌کنیم ارتباط برقرار کنیم و از این نظر تلاش می‌کنیم خدمات خود را از طریق اطلاعات به افراد دارای معلولیت ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا ظرفیت معلولان را برای شهرستان فراهم کنیم، در این راستا 110 اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شده است که برای معلولان قابل استفاده است و مفتخریم که بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و نیاز داریم. بیشتر برای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت.

در این مراسم باغ پانیان نیز افتتاح شد.

دکمه بازگشت به بالا