اجتماعی

ممنوعیت چادرزدن در بوستان ها و معابر و استفاده از مدارس و خانه های شخصی برای اقامت نوروزی

وزیر کشور گفت: “طبق فرمان ستاد کرونا ، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و از این شهرها ممنوع است ، اما سفر به شهرها و شهرهای دیگر رایگان است.” قیمت ندارد. البته توصیه می کنیم اگر فکر می کنید صلاحیت و شرایط لازم برای انطباق با پروتکل را ندارید از سفر خودداری کنید.

به گزارش سلام آنلاین ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حال عزیمت به قم در پاسخ به سوالی درباره شرایط سفر ، نوروز گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا در این زمینه راه حلی دارد و ما نیز باید آن را رعایت کنیم همچنین.

وی گفت: “در این ستاد ، برای شهرهایی که قرمز و نارنجی هستند ، برای سفر به آنها یا از آنها ، اما به شهرها و دیگر شهرهای کشور تجویز شده است.”

وی گفت: “ما توصیه می کنیم که اگر مردم فکر می کنند که صلاحیت و شرایط لازم برای انطباق با پروتکل منع سفر را ندارند ، ما پروتکل را سخت تر کرده ایم.” اردو زدن در پارک ها و خیابان ها و استفاده از مدارس غیر ایمن یا خانه های شخصی ممنوع است. هتل ها و رستوران هایی که باید از آنها بازدید کنید باید از قبل با هماهنگی وزارت گردشگری جهت انجام دستورالعمل ها ترتیب داده شوند. پیش از این دستورالعمل هایی برای اتوبوس ها ، هواپیماها و قطارها ارائه شده است. محور سلامت و محور سلامت برای مردم خود مردم هستند.

رحمانی فضلی افزود: “وظیفه دولت و قوه مجریه پیش بینی ها و برنامه های موثر با ارائه امکاناتی مانند پزشك ، دارو و تختخواب و همچنین ارائه هشدارها و توصیه های لازم است.”

به گفته وب سایت وزارت کشور ، وی تأکید کرد که “قصد و رویکرد ما استفاده از ابزارهای جنایی و اقدام قانونی علیه افرادی نیست که یک سال است رنج می برند ، بلکه صبوری است. در برخی موارد ، ما مجبور می شویم برای برخورد با سوus استفاده کنندگان و برخورد با برخی از افرادی که بهداشت عمومی را نقض می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا