اجتماعی

ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد/اجرای سراسری منع تردد شبانه درکشور

دبیر کمیسیون انضباط اجتماعی کرونا گفت: “ورود وسایل نقلیه با پلاک قرمز و نارنجی به شهر زرد هنوز ممنوع است.”

در مصاحبه ای با سلام آنلاین ، حسین گاساشی وی با تشریح محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه ممنوعیت تردد ، اظهار داشت که ورود خودروهای شخصی با پلاک های نارنجی و قرمز شهر به شهر زرد همچنان ممنوع است. . ورود وسایل نقلیه با پلاک اصلی از شهرهای زرد به نارنجی و قرمز نیز ممنوع است.

وی افزود که در جلسه روز شنبه ، 27 ژانویه سال جاری ، ستاد ملی مدیریت کرونا ، ممنوعیت ترافیک شبانه را از ساعت 9 شب تا 4 بامداد در شهر زرد تصویب کرد ، مانند قبل فقط در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود ، بنابراین بدون در نظر گرفتن قانون منع رفت و آمد زرد ، نارنجی و قرمز ، سه بار در هر ساعت از ساعت 9 شب تا 4 صبح اعمال می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، علیرضا رییسی ، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا نیز شنبه 26 ژانویه اعلام کرد که در حال حاضر شهرهایی با شهرهای قرمز و 330 شهر زرد و شهرهای رنگی نداریم. آب پرتقال 108. تغییر به حالت زرد و کاهش میزان عفونت و بستری در شهرهای مختلف.

وی افزود: “این دستاورد نتیجه مشاهدات پروتکل های بهداشتی و کلیه دستگاه های اجرایی ، مردم ، مردم ، بارها ، اصناف ، بسیج و اجرای قانون و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا