عمومی

ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«پشت پرده ناامنی های اخیر، دشمنان انقلاب اسلامی هستند و برخی از جوانان نیز تحت تأثیر عاطفی هستند، اما برخی از آنها پشت پرده هستند. و این آنها برنامه ریزی می کنند.

وی گفت: اتاق فکر این اتفاقات استکبار جهانی است و حضور پرشور در راهپیمایی و سرکوب فتنه به دشمنان انقلاب نشان داده است که مردم ایران همیشه بیدار و در صحنه حضور داشته اند.

حجت الاسلام عزیزی افزود: امنیت بزرگترین دستاورد هر ملتی است و اگر به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود از بسترها و درهای امنیتی برمی خیزد و اگر امنیت نباشد قربانیان یکی مردم خواهند بود. خودشان

وی گفت: پلیس حافظ امنیت جامعه است و حمله به نیروی انتظامی به معنای تعرض به امنیت اجتماعی و حمله به حجاب و باکرگی به معنای تعرض به ارزش‌های اسلامی است که با اغتشاشات انجام می‌شود.

امام جمعه بیله سوار گفت: درخواست مردم از دستگاه های امنیتی و قضایی این است که عاملان اغتشاشات شناسایی شوند و کسانی که قرآن را آتش می زنند و به مقدسات توهین می کنند باید مجازات شوند.

وی افزود: دشمن دشمنی ندارد و ما باید همیشه آماده باشیم و در این چهار دهه دشمن همواره مشکلاتی را ایجاد کرده است اما به دلیل حضور مردم همیشه شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، اجتماع بزرگ امت پیامبر با حضور اقشار مختلف مردم در بیله سوار برگزار شد. نمایندگان و نیروهای انتظامی.

اجتماع عظیم امت رسول خدا (ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) در محکومیت نقض برخی موازین انسانی در اهانت به مقدسات برگزار شد. قرآن و پرچم ایران در بیله سوار.

دکمه بازگشت به بالا