اجتماعی

معلمان در شرایط سخت و بحرانی نگذاشتند آموزش تعطیل شود

سلام آنلاین / بوشهر مدیر آموزش و پرورش استان بوت هت گفت: “معلمان گرانقدر و فداكار ما جان خود را به روشی صادقانه و مولد فدا كرده اند و از همه مهمتر اجازه نداده اند كه آموزش و پرورش با بحرانها و مشكلات بسته شود.”

علیمراد کرمی به خبرنگاران با بیان اینکه در سالهای اخیر کارهای زیادی انجام شده است اظهار داشت: ما ادعا نمی کنیم که فارغ التحصیل شده ایم اما وقتی اجازه نمی دهیم دانشجویان یک سال از زندگی خود را از دست بدهند واقعاً عالی است. من می خواهم از همه معلمان و خانواده ها به خاطر زحمت و تحصیلشان تشکر کنم.

وی گفت: در زمینه آموزش و فرهنگ ، بسیاری از پروژه ها در حال اجرا هستند و در سال تحصیلی جاری ، بسیاری از پروژه ها با وجود بیماری های قلبی عروقی و شرایط سخت در حال اجرا هستند. یکی از پروژه های اجرا شده پروژه نماد و دیگری پروژه نجات دهنده زندگی بود.

مقامات توضیح دادند که پروژه حمایت از زندگی در 631 مدرسه با 3،786 عضو در حال اجرا است. همچنین ، آغاز یک اورژانس اجتماعی برای دانشجویان برای طراحی همان نماد با خط تلفن 1570 در سراسر کشور که در آن دانش آموزان می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

بری توضیح داد: “اجرای طرح دانش آموزی در سطح انقلاب اسلامی در مدارس متوسطه افتخاری است برای استان که مورد استقبال دانش آموزان و اراده قرار می گیرد ، بعدا خواهیم دید.” سالی که این طرح در سطح ملی رونمایی شد.

کرمی افزود: در زمینه پیشگیری و کاهش بلایای اجتماعی ، چهار مرکز مشاوره جدید نیز افتتاح کرده ایم.

وی افزود: 58 مین بزرگداشت 582 پیشکسوت و فرهنگ مطابق با رویه های بهداشتی ، انتخابات شورای دانش آموزی ، با شرکت 167000 دانشجو و 10535 عضو شورا و همچنین برگزاری مسابقه فرهنگ ، هنر و قرآن با حضور 10 هزار دانش آموز از دیگر برنامه های در حال انجام

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش بوهل ، 20 هزار و 417 نفر باسواد تحت پوشش دوره های مختلف قرار گرفتند و طرح های توسعه سوادآموزی برای زنان و دختران روستایی با حضور دانش آموزان اجرا شد .300 نفر باسواد.

علیمراد کرمی اظهار داشت: “ما همچنین باید در مورد تربیت بدنی و سلامتی کاری انجام دهیم زیرا دانش آموز دیگر در سطح مدرسه فعال نیست و قطعاً در معرض آسیب هایی مانند چاقی ، بیماری های قلبی عروقی است.” بسته های مهاجرت برای کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در حال اجرا است ، باوچئون یکی از استان های پیشرو. مرحله دوم این پروژه تا پایان سال 1999 اجرا شد و ما همچنین تجهیزات ورزشی را در سطح مدارس با بودجه 600 میلیون تن توزیع کردیم.

این مقام مسئول افزود: زیبا سازی و تضمین زمین های ورزشی و اماکن مهم در مرکز استان به میزان 300 میلیون تن و کلاس های درسی به ارزش 400 میلیون تن. علاوه بر این ، امسال 120 اتاق تخصصی مجهز شد.

“در بخش آموزش ابتدایی ، ما 18،500 دانش آموز پیش دبستانی استخدام كرده ، 988 دانش آموز دو زبانه را تحت پوشش قرار داده ایم و عادات تدریس و مهارت های زندگی در دبستان 75.97٪ افزایش یافته است. در زمینه آموزش متوسطه نیز شاهد ارتقا چهار دانش آموز در بوچت در رشته سوابق تحصیلی و کنکور سراسری و ارتقا seven هفت ردیف در رشته آزمون بوده ایم. ارتقا eight هشت دانش آموز در بوچئون با میانگین پیشرفت دانش آموزان در آخرین امتحان در ژوئن 1999 افتخار دیگری برای بوچئون بود.

بوهت گفت: “در حوزه تحقیق و برنامه ریزی منابع انسانی زیر بخش ، پرداخت پاداش و مرخصی برای بازنشستگان در سال 1998 به طور کامل اجرا شده است.” آماده سازی 1345 کارمند آموزشی در دو مرحله انجام شده است ، مرحله دوم در حال اجرا و معرفی به دانشگاه Fanghean است.

آقای کرمی افزود: “در زمینه دریافت پول از دانشجویان برای صدور گذرنامه ، بارها گفته ایم که هیچ کس و هیچ مدرسه ای حق مطالبه پرداخت هزینه ارائه کارنامه به دانش آموزان را ندارد. درخواست پول یک نقض

وی تأكید كرد كه این امتحان ، به صورت مستقیم یا غیرحضوری ، تحت مقر كرونا است و در صورت احراز شرایط ، فرض بر این است كه به دلیل شرایط ، دو كلاس نهم و دوازدهم برگزار می شود.

مقامات توضیح دادند که در مرحله اول ، کلاس ها و امتحانات آنها تا پایان ماه مه به پایان می رسد. مدارس متوسطه اول و دوم امتحانات خود را تا 27 یا 28 ژوئن به پایان می رسانند.

مدیر آموزش و پرورش گفت: “ما هنوز هم کمبود نیرو داریم ، اما دولت هنوز در توانایی جذب نیروی انسانی محدود است.” بنابراین چاره ای جز بازنشستگی و خرید خدمات نداریم.

علیمراد کرمی افزود: معیشت برای معلمان مشکل خاصی ندارد زیرا تعداد بسیار زیادی وجود دارد و غیرممکن است.

وی گفت: در زمینه رتبه بندی معلمان برخی انجام شده و برخی امیدوارند که امسال انجام دهیم ، این فعالیت در زمینه حقوق معلمان رشد خوبی داشته و می توان گفت که آنها پرداخت می شود. دو برابر شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا