اجتماعی

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهناز سلیمیان؛ متهم ردیف نوزدهم

مهناز سلیمیان متهم دادگاه نوزدهم است که به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و سازماندهی و فعالیت در سازمان منافقین می پردازد.

به گزارش سلام آنلاین، مهناز سلیمیان متهم ردیف نوزدهم این پرونده در اوایل انقلاب جذب گروهک تروریستی منافقین شده و در سازمان نفاق سازماندهی و فعالیت می کرد.

پس از فعالیت مسلحانه گروه در 9 خرداد 1360 (آغاز مرحله نظامی) مخفی شد و سپس برای ادامه فعالیت در سازمان منافکین به خارج از کشور گریخت و به تدریج به سمت منشی ارتقا یافت. از شورای تروریستی، معروف به مبارزه ملی.

وی در حال حاضر یکی از اعضای شورای مرکزی منافقین است.

شرکت فعال در فعالیت های مسلحانه و درگیری های خیابانی، مجامع عمومی و کتاب فروشی و توزیع مطالب تبلیغاتی منافقین در سال 1360 با شرکت در فعالیت های مسلحانه از دیگر فعالیت ها و مسئولیت های وی بود و همزمان با مرحله نظامی در خرداد 1360 به عنوان عضویت آغاز شد. منطقه شرق تهران زیرمجموعه نهادهای به اصطلاح اجتماعی سازمان و عامل کلیدی عملیات تروریستی 1377 و 1378 دخیل در عملیات ترور نظامی منافقین در سال 1378. از جمله فروغ جاویدان و مسئولین ارتباط بی سیم در عملیات تروریستی نظامی مروارید موسوم به عملیات نسل کشی اکراد.

علاوه بر این، وی تحت تعقیب اینترپل بود و دارای اخطاریه قرمز شماره 2002-444 / 6-A بود.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا