اجتماعی

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ علی خدایی صفت؛ متهم ردیف یازدهم

علی خدایی صفت، متهم ردیف یازدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) مسئول عملیات تروریستی در شیراز.

به گزارش سلام آنلاین، علی خدایی متهم ردیف یازدهم دادگاه منافقین و فرزند عباس متولد 1350 در تهران توسط برادرش مهدی به خدمت گرفته شد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی را در امور سیاسی سازمان در امور شهرستان گذراند و در سال 59 پس از ازدواج با منافق دیگر به نام فائزه بهاری، مسئولیت تعدادی عملیات را بر عهده گرفت. گروه ها؛ او البته مسئولیت موقت عملیات تروریستی شیراز را بر عهده داشت.

به عنوان عضویت در هیئت تحریریه مجله مجاهد، فعالیت در قسمت تبلیغات منافقین و توجیه و جذب نیرو در هنگام عضویت در سازمان از دیگر فعالیت های علی خدایی صفات است.

وی در سال 1361 از ایران گریخت و طی سالهای 1363 تا 1364 در اداره مهاجرت فرانسه و سپس در اداره امور اجتماعی مشغول به کار شد و سپس برای مسئولیت عملیات به عراق منتقل شد.تروریسم در استان فارس.

بعدها در سال 66 به ستاد به اصطلاح سیاسی منتقل شد و مسئول تدارکات خارجی شد.

پس از تشکیل ستاد تروریستی منافقین به عنوان فردی مسئول در عملیات ها شرکت کرد و در عملیات تروریستی نظامی فروغ جاویدان، فرماندهی گروهک را در محور قزوین به فرماندهی مهدی افتخاری بر عهده داشت.

وی در حال حاضر عضو کمیته اطلاعات و عملیات وزارت کشور است. برادرش مهدی و خواهرش احد (صدیقه) عضو شورای رهبری در عراق و مقر آن در اشرف است.

ضمناً فرد مذکور تحت تعقیب اینترپل و دارای اخطاریه قرمز به شماره 2002-531/6-A می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا