علمی و پزشکی

معجزه ربع ساعت پیاده‌روی روزانه

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

طبق تحقیقی که در مجله پزشکی آمریكا منتشر شده است ، چه روزی آرام داشته باشید و چه روز سختی ، پیاده روی می تواند روحیه شما را بالا ببرد ، خصوصاً در مواقعی كه خارج از خانه هستید.

نوآوری های فوق برنامه

برای ایده ای گیر کرده اید؟ به سرعت در اطراف بلوک قدم بزنید. پیاده روی باعث می شود خلاقیت در همه زمینه ها به ذهن شما سرازیر شود. مطالعه ای در دانشگاه استنفورد نشان می دهد پیاده روی می تواند بهره وری خلاق را تا 60٪ افزایش دهد. این مطالعه نتایج مشابهی را برای ورزش در محیط داخلی و فضای باز نشان داد و این تقویت خلاقانه پس از پیاده روی نیز ادامه یافت.

تنفس آسان است

اگر تاکنون آسم ناشی از ورزش را تجربه کرده اید ، اجتناب از ورزش ضروری نیست. شما فقط باید ورزش مناسب را در شرایط مناسب پیدا کنید. کالج آمریکایی آلرژی ، آسم و سیستم ایمنی می گوید پیاده روی ، شنا ، گلف و دوچرخه سواری در اوقات فراغت ، احتمال تحریک دستگاه تنفسی شما را کاهش می دهد.

حداکثر متابولیسم

علائم سندرم متابولیک سه گانه ، فشار خون بالا / کلسترول ، قند خون بالا و چربی کمر یکی از بدترین عوارض جانبی یک سبک زندگی ناسالم است. این نشانه دیابت ، بیماری قلبی و حتی مرگ زودرس است. مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیجریه نشان داد که خطر سندرم متابولیک تنها با یک ساعت پیاده روی در روز 29 درصد کاهش می یابد.

عمر طولانی تر

آیا می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ راه رفتن. طبق تحقیقات انجام شده از کلینیک Mile ، پیاده روی سریع می تواند امید به زندگی شما را بیش از کسانی که کمتر پیاده روی می کنند ، افزایش دهد. اکنون ، اگر می خواهید زندگی طولانی تری داشته باشید ، می دانید که باید از خواب برخیزید و راه بروید.

پس انداز کنید

تناسب اندام می تواند گران باشد! صرف هزینه برای عضویت در سالن بدن سازی ، تجهیزات بدنسازی در منزل و لباس های تمرینی غیر معمول نیست. اما برای پیاده روی به چیزی نیاز ندارید ، حتی کفش نیز اختیاری است!

چرت بزن

خواب کافی یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید. اما بعضی اوقات گفتن این کار راحت تر از انجام آن است. سریع پیاده روی ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. طبق بنیاد خواب ، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم ورزش می کنند ، از جمله پیاده روی ، زودتر به رختخواب می روند ، طولانی تر می خوابند و بهتر از افرادی که ورزش بیشتری دارند می خوابند.

از خونریزی مغزی جلوگیری کنید

پیاده روی برای مغز شما نیز مفید است. محققان دانشگاه نیومکزیکو دریافته اند که ضربه زدن به پاهایتان روی زمین هنگام راه رفتن باعث افزایش موج فشار از رگ ها و افزایش جریان خون در مغز می شود. پیاده روی در کاهش خطرات شناختی مانند زوال عقل و انواع دیگر زوال عقل نقش دارد.

ترمیم استخوان های شکسته

تراکم استخوان ممکن است مهیج ترین مزیت پیاده روی نباشد ، اما یکی از مهمترین آنهاست. افراد دارای استخوان های محکم در برابر پوکی استخوان و تمام مشکلاتی که با آن روبرو هستند مانند شکستگی ، تغییر شکل و جمع شدن نخاع محافظت می کنند. انجمن سلامت استخوان آمریکا می گوید بهترین راه برای تقویت استخوان ها دویدن ، ورزش و راه رفتن است.

دید قوی

هر روز پیاده روی با افزایش سن از چشمان شما محافظت می کند. طبق تحقیقی که در ژورنال ساینس منتشر شد ، محققان دریافتند افرادی که فعالیت بیضوی منظمی دارند ، چشمان سالم تری دارند و کمتر دچار مشکلاتی مانند نخاع بیفیدا و از بین رفتن مربوط به آن می شوند. با بالارفتن سن.

اوقات خود را با عزیزان بگذرانید

پیاده روی می تواند فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده به دور از وسایل الکترونیکی باشد. وقتی فواید راه رفتن را به خانواده خود نشان دهید ، آنها ترغیب می شوند که شما را همراهی کنند.

قرص معجزه رایگان

ورزش منظم و راه رفتن ، به ویژه به دلیل توانایی آن در کاهش خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، سکته ، دیابت نوع 2 و برخی سرطان ها ، معجزه درمانی نامیده می شود. . بیایید صادق باشیم ، سالم بودن کار پیچیده ای نیست که نتوانیم آن را انجام دهیم. برخلاف داروی واقعی ، پیاده روی هیچ عارضه ای ندارد ، دسترسی به آن آسان ، م effectiveثر است و از همه مهمتر به نسخه نیاز ندارد!

دکمه بازگشت به بالا