ورزشی

مطهری: سوپر جام در ایران ارزش واقعی ندارد

سرمربی نساجی گفت: تنها حسرتم این است که تماشاگران در بازی با استقلال حضور نداشتند. دوست دارم طرفداران نساجی از این بازی لذت ببرند.

به گزارش سلام آنلاین، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، اظهار کرد: ابتدا از تیم فوتبال استان کرمان تشکر می کنیم، مسئولان و عزیزانمان در باشگاه مس کرمان معتقدم این مکان را برای سوپرجام آماده کرده اند.

وی افزود: این دیدار سختی برای هر دو تیم است. هفته گذشته بازی مان را باختیم اما یک تیم هستیم و ریکاوری کرده ایم و برای این بازی آماده ایم. امیدوارم بدون حاشیه و مسائل فنی شاهد یک دیدار خوب و پرخاطره باشیم.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: تنها حسرتم این است که تماشاگران در این دیدار حضور ندارند. دوست دارم طرفداران نساجی از این بازی لذت ببرند. چرا سوپرجام در فوتبال ایران ارزش واقعی ندارد و می بینید که چگونه جشن گرفته می شود. امیدوارم ارزش سوپرجام مورد توجه قرار گیرد.

او درباره هم تیمی هایش گفت: در لیگ اتفاق می افتد که روز بدی داشته باشید. در بازی قبلی لیگ توپی که منجر به گل شد با خطای داور بود و شیراز گروه را متلاشی کرد. ما همیشه نشان می دهیم که تیم خوبی هستیم. کار تیمی حرف اول را می زند و ما برای سوپرجام آماده هستیم.

مطهری درباره محل برگزاری سوپرجام گفت: بحث هتل مطرح شد و تیم بالاخره توانست هتل خوبی بگیرد. اینجا عالی است و شرایط خوبی داریم و از باشگاه نساجی کرمان و مسئولان تشکر می کنم. ما سعی می کنیم حرفه ای به نظر برسیم.

وی درباره معلولیت و مصدومیت تیمش گفت: هفته گذشته بازیکن سرما خورد و ما در شرایط خوبی نیستیم اما بازیکن اکنون در شرایط خوبی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا