عمومی

مشکل کمبود تعرفه نداریم

به گزارش شبکه رسانه های خبری.

“عبدالرضا رحمانی فضلی” با اشاره به تیتر امشب ، به چهار انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: “در این دوره ، انتخابات عمومی شورای شهر ، چهار انتخابات داریم. و انتخابات روستاها و ریاست جمهوری و دو انتخابات دیگر شورای مشورتی اسلامی در شش خبره ، سمینار و رهبر در چهار حوزه انتخابیه برگزار شد.

وزیر کشور با بیان اینکه هر انتخابات قوانین و مقررات خاص خود را دارد ، افزود: هدایت این چهار انتخابات در یک روز برای وزارت کشور یک فعالیت پیچیده ، پیچیده و دشوار است.

بیش از 66000 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری

وی گفت: حدود 66800 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و حدود 75،015 شعبه اخذ رأی برای شوراهای دهیاری و شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: “در این انتخابات ، همه 24 مرحله یا مرحله انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می شود و حدود 33 شهر ، 24 استان و 9 شهر دیگر وجود خواهد داشت. ما انتخابات را برگزار خواهیم کرد.” به صورت الکترونیکی هر 25 مرحله “

15٪ مالیات مازاد بر کلیه حقوق را چاپ کنید

وزیر کشور با بیان اینکه ما با کمبود حقوق گمرکی مشکلی نداریم اظهار داشت: برای 10 تا 15 درصد افرادی که مشمول مالیات هستند چاپ می شود و در اختیار شعبه قرار می گیرد.

رحمانی فضلی درباره برگزاری انتخابات در سفارتخانه های ایران در خارج از کشور افزود: “ما سعی کرده ایم با کمک وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها شرایط حضور عزیزان ایرانی خود را در خارج از کشور تعیین کنیم. راهی برای رعایت کامل بهداشت. پروتکل

وزیر کشور گفت: “مردم نباید به سفیدپوستان رای دهند زیرا رأی دادن بیانگر اراده آنها است.”

دکمه بازگشت به بالا