اجتماعی

مشکل خاصی در مرزهای شرقی وجود ندارد/ بنادر باید تجمیع شوند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا رویکرد قاطع در قاچاق کالا و مواد مخدر را در اولویت قرار داد و تاکید کرد که باید به تغییر مسیرهای ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا به همه کشورهای منطقه توجه شود. در این بخش کار کنید. به

به گزارش سلام آنلاین سردار جلال ستاره در مراسم تجلیل و دستور فرمانده مرزبانی استان بوشهر به مناسبت هفته دولت گفت: “با توجه به طراحی توطئه جدید توسط آمریکا با همکاری آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس. دریای فارس ، ما باید مراقب ترفندهای آنها باشید به

وی امنیت خلیج فارس را یکی از اولویت های کشور عنوان کرد و افزود: “گارد ساحلی جمهوری اسلامی ایران مدت هاست برای حفظ امنیت در خلیج فارس با کشورهای منطقه در تعامل است”. “

وی با اشاره به وضعیت افغانستان و افزایش مهاجرت افغان ها به سایر کشورها اظهار داشت که “مشکلات خاصی در طول مرز شرقی وجود ندارد ، اما برخی از افغان های مظلوم رفته اند. مرز شرقی برای ورود به جمهوری اسلامی ایران ، افغان ها تحت درمان قرار می گیرند.

سردار ستاره گفت: “ما به مردم افغانستان تسلیت می گوییم و با آنها همدردی می کنیم و از بزرگان افغانستان می خواهیم که فارغ از تبلیغات به مرز نروند و برای همیشه در کشور خود بمانند. مشکلات آنها حل می شود.” به خواست خدا. “

وی گفت مهاجران افغان که به مرز ایران باز می گردند کاملاً محترم هستند و اغلب به خانه باز می گردند ، و افزود که روزانه به طور متوسط ​​2000 نفر از مرزها بازدید می کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه بوشهر نقش مهمی در مبارزه و شجاعت کشور در کشور داشت ، افزود: این حلقه برای مقابله با استکبار و استعمار بود.

سردار ستاره اظهار داشت که گارد مرزی ناجا از هر طرحی برای تأمین معیشت مردم ساحلی استقبال می کند.

وی با اشاره به فعالیت های جامعه کشتی های غرق شده تجاری اظهار کرد: برای توجه بیشتر به کشتی های سنتی در بندر ، بخشی از صادرات و واردات کالا باید به تعاونی های صاحبان کشتی واگذار شود.

فرمانده حفاظت از مرز ناجا تجمیع بنادر را یک ضرورت دانست و افزود: “با توجه به وجود حوضچه ها و بنادر در هر 8 مایل دریایی ، کنترل حجم این بنادر کمی دشوار است. بنادر باید با یکدیگر ترکیب شوند تا خدمات ارائه دهند. کشتی ها و کشتی های تجاری در بارگیری و تخلیه محموله.

وی با تأکید بر حفظ منابع شیلات در خلیج فارس ، افزایش پروژه های پرورش آبزیان را ضروری دانست و تاکید کرد که کشتی های ماهیگیری باید برای حفاظت از منابع شیلات طراحی شوند.

در این مراسم ، از تلاشها و خدمات صدر “ولی رضنجد” در دوران تصدی وی در فرماندهی مرزی بوشهر تقدیر شد و سرهنگ “یادا … صرافی” به عنوان فرمانده مرز استان بوشار معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا