اجتماعی

مشخص شدن نتیجه پروژه های تحقیقاتی کرونا تا پایان مرداد

سلام آنلاین / مرکزی معاون صدراعظم دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد که نتایج پروژه تحقیقاتی کورونا اواخر این ماه مشخص می شود.

دکتر علی علیالی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در 19 آگوست ، اظهار داشت: 64 پروژه تحقیقاتی با موضوع تاج از ابتدای اسفند سال 1998 در دانشگاه علوم پزشکی اراک به تصویب رسیده است. در دستور کار است و برخی دیگر به پایان رسیده است.

وی از جمله تحقیقات انجام شده تولید ردیاب های آنفولانزای A ، B و Corona ، تولید اتانول را با همکاری پارک علم و فناوری و تولید مدل های نمونه اولیه برای مراکز فاقد تجهیزات PRC دانست. درمانگاه در حال بهره برداری است. این شامل پروژه های تحقیقاتی در زمینه درمان بیماری های قلبی عروقی ، تأثیر درمان مطلوب بیماری های قلبی عروقی ، تولید لباس محافظ شخصی با همکاری دانشگاه اسلامی آزاد ، پروژه های پیشگیری در حال انجام است و نتایج چندین مطالعه اواخر ماه اوت تنظیم شده است.

به گزارش سلام آنلاین ، معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در سه هفته گذشته امتحاناتی مانند متخصصان دکتری و دستیار توسط دانشگاههای استان برگزار شده است ، افزود: هفته آینده امتحانات ملی و ارشد برگزار می شود و کلیه پروتکل هایی که منتظر آن هستیم و منتظر جواب نهایی ستاد ملی علیه کرونا برای ورود به آزمون ورودی هستیم.

دکتر سیچنگ جوزی آتیانی با اشاره به آموزش و امتحانات عملی و تجربیات مثبت در این زمینه افزود: از طریق توسعه زیرساختها می توان کیفیت امتحانات و آموزش را بهبود بخشید.

وی افزود: متأسفانه ما با مجموعه ای از سوء برداشت ها روبرو هستیم که به درمان بیماری های قلبی عروقی کمک نمی کند ، به عنوان مثال برای ویروس های مزاج که به طور علمی اثبات نشده اند و به این معنا روزنامه نگاران در زمینه اشراق و. اطلاعات “. آنها نقش مهمی دارند.

به گزارش سلام آنلاین ، معاون وزیر غذا و داروی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه طبق آیین نامه ملی موانع صنعتی برای بیمارستانها است ، افزود: “با این تصمیم ، بخش خصوصی از موانع صنعتی برداشته شده است ، بنابراین موضوع کارگاه است. مدارس دارای مجوز از SAT اخذ می شوند.

دکتر عباس علیمرادیان اظهار داشت: در حال حاضر داروخانه ها ، دستگاه های پزشکی و فروشگاه های زنجیره ای مشهور اقدام به فروش ماسک می کنند و در سایر مراکز هیچ تضمینی مبنی بر استاندارد بودن این محصول وجود ندارد. 70٪ اتانول تهیه می شود. “فقط در داروخانه ها.” و آب اکسیژن دار برای شستن ظرف ها مناسب نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا