فرهنگ و هنر

مشارکت فعال بیش از ۴۵۰۰ کانون در طرح ملی راهکار

رئیس ستاد مرکزی کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به فعالیت ستاد هماهنگی مرکز فرهنگی هنری کشور ، گفت: از طرف دیگر بخش اعظم فعالیتهای این مرکز بر روی وب متمرکز است.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر حبیب رضا ارزانی به اقدامات انجام شده در کشور برای رسیدگی به شیوع بیماری (سازمان) توسط سازمانها و آژانسها و با حمایت مردم اشاره دارد. به گفته ستاد ارتباطات حجت الاسلام و المسلمین (فاطمه). وی گفت: “این فعالیت ها در لابیک با سخنان رهبر معظم انقلاب (مضضاله العلی) برجسته شده است ، با سرعت و بررسی مضاعف تا جایی که در بیانیه آنها جنبش را توصیف و قدردانی می کند.” رهبر عالی گفت: “ایران در این آزمون ایستاده است.”

وی افزود: از جمله نکاتی که باید در سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد ، تأکید و قدردانی وی از حضور جوانان و جهاد در کارزار است. آنها ارزش بالاتری از توصیف نشان دادند ، که باعث می شد مردان با یک دست خوشحال شوند و از طرف دیگر سپاسگزار و سپاسگزار باشند. “صادقانه بگویم ، مشارکت مردم نیز مشغول زیبایی ایجاد کرد و صحنه ها جالب و فوق العاده بودند.” .

حجت الاسلام ارزانی تأکید کرد: ارائه و اجرای برنامه راهبردی ملی (ورزش ، ایمان ، همدلی ، اشتغال و ایثارگری ماه رمضان) با توجه به منوی مقام معظم رهبری و تأکید وی بر ورزش مدیتیشن و همدلی یک ابتکار عمل در کشور توسط دفتر مرکزی است. جنبه های فرهنگی و هنری مساجد این کشور برجسته است. طبق این پروژه ، این مرکز اقدامات متعددی از جمله پشتیبانی از قربانیان سوء تفاهم ، دلسوزی و پشتیبانی از خانواده های بیماران قلبی ، مدیریت جاده ، تهیه بسته زندگی برای نیازمندان انجام داده است. ماسک و دستکش برای افراد و برگزاری کارگاههای تولید ماسک. وجود دارد.

وی در بخش دیگری از بحث خود با بیان اینکه 4545 مرکز در طرح ملی حل مشارکت شرکت کرده اند ، افزود: از جمله این مراکز ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اسفاهان ، خسان ، راجستان و استان ها است. اصفهان به ترتیب بیشترین مشارکت و فعالیت و استان فارس را دارد. ” تهران و گیلان نیز از نظر فراوانی فعالیت در رده بعدی قرار دارند.

ارزانی گفت: “در بسیاری از استانها از جمله همدان ، خراسان شمالی با کمک اعضای این مرکز ایجاد اشتغال برای افراد مختلف به ویژه نیازمندان و ماسک ها ایجاد می شود. مسجد محور برپا شده است. ” در حقیقت در این مدت شاهد بلورهای نهضت جهادی در سطح مرکز فرهنگی و هنری مسجد بودیم. از جمله آنها می توان با افتتاح 3،000 کارگاه تولید روزانه و راه اندازی فروشگاه دائمی محصولات مسجد مستقر در محل ، مرکز رام‌الله اولال مسجد ثلاث استان ایلام را یک اقدام برجسته قلمداد کرد. مرکز والاس شهر سیروان.

وی گفت: “بخش عمده ای از فعالیت های این مرکز بر روی کمک به خانواده های آسیب دیده از کار ویرانگر و مرتبط با ویروس Corona در این زمینه متمرکز شده است.” این خانواده ها را در استان های مختلف شناسایی کنید. ” توسط اعضای مرکز جمع آوری و به این افراد که افراد برتر در این منطقه از قم هستند ، تحویل داده شد.

وی با اشاره به تعدادی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور در زمینه گسترش کرونا ، افزود: از جمله فعالیت های کلیدی که امروز در مراکز مساجد کشور انجام شده است. در مسجد ، مرکز بهداشتی ، یک اسکن عمومی انجام دهید. ” زیر نظر ، نه برنامه در سراسر کشور از جمله “فاز 2 آزمون انقلاب اسلامی” براساس گفته های رهبران ارشد ، به ویژه برای اعضای انجمن و کاربران سیستم کودک انجام شده است. مسجد 2.234 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: “دعا در خانه” عنوان دیگری از این برنامه است که با اسکن عمومی معبد کندو سلام ساموت هنگام قرائت صفحات قرآن به عنوان خانواده انجام شد. در این پروژه به دلیل شیوع ویروس Corona ، خانواده های آنها در خانه تلاوت قرآن می کنند.

ارزانی اظهار داشت: مسابقه فرهنگی “صبور” عنوان دیگری از این برنامه است که تحت پروژه مرکز بهداشت مساجد برگزار می شود. این مسابقه با هدف آشنایی با شخصیت حضرت زینب کبری (س) برای بانوان سراسر کشور و تقریباً 26608 نفر برگزار می شود. شخصی درگیر شد.

وی افزود: پروژه “نجات غریق” با دو سطح روش پیشگیری از ریسک اجتماعی (A) از جمله افراد بالای 14 سال و (ب) برای معلمان این مرکز با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر. شخصی درگیر شد.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: “در پی اسکن عمومی مسجد جامع مرکز بهداشت ، برنامه های مختلفی آغاز شده است ، از جمله برنامه محبوب” صلح بر ائمه “که شامل مسجد است.” چهارشنبه شامل دعای “امینوآلا” است. وی از ذکر نماز مغرب و عشا به روشی نمادین ، ​​برگزاری مسابقات سراسری “با کتاب در خانه” ، شامل خلاصه خلاصه ها و خلاصه ها ، کتاب های مستقر در خانه و کتابخانه های مجازی و قرار دادن آن در سیستم کودکان مسجد خبر داد.

وی گفت: “بعد از حرکت عمومی مساجد مرکز بهداشت و به همت انجمن مساجد ، خانه نورپردازی که با هدف پیشبرد و توسعه روابط خانواده و مسجد انجام شده است ، راه اندازی شد. اسلام. ” از طرف دیگر ، در روز اول سال جدید ، برنامه هایی برای درخواستهای عمومی در باب الحوائج تحت این نظارت تدوین شده است. همچنین راه اندازی “باشگاه خبرنگاران مسلمان” با روش های هر مسجد با یک خبرنگار از طریق خبرگزاری شبستان همراه بود.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری مساجد کشور با هماهنگی برنامه مرکز هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور که تقریباً در زمان شیوع ویروس برگزار شده است. کرونا بیماری عروق کرونا قلب شفاری برنامه دیگری است که در آن 3،2814 نفر شرکت کردند.

ارزانی در پایان گفت: هدف ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مسجد به دلیل ویروس بدنام کورونا در جامعه ، همراهی با جمعیت و تلاش های جوانان است. مساجد به دلیل فعالیتهای فرهنگی خود برای تربیت نسل مذهبی ، متعهد و انقلابی “. به کار خود در دنیای اینترنت ، برگزاری پروژه‌ها و اسکنهای مختلف مجازی ادامه دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا