اجتماعی

مسکن را از آرزو تبدیل به واقعیت می کنیم

زاکانی: خانه ها را از رویا به واقعیت تبدیل می کنیم

شهردار تهران گفت: بیایید مشکل مسکن را که اکنون مطلوب خوانده می شود، به یک موضوع قابل اجرا و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن اساتید دانشگاه صنعتی شریف که بین تهران و بنیاد ملی نخبگان امضا شد، گفت: خرسندیم که اولین گام به سوی عملی شدن است. با اجرای پاسخ مناسب به یک نیاز، شاهد خدمت رسانی شایسته بهترین قشر هستیم و آماده امضای تفاهم نامه با بنیاد نخبگان برای ساخت مسکن دانشگاه شریف هستیم.

امیدواریم این فعالیت به عنوان الگویی برای توسعه این خدمت به سایر دانشگاه ها باشد و امیدواریم با اتصال توانمندی های مختلف بتوانیم به اصطلاح مشکل مسکن را که اکنون به آن می گویند که مطلوب است تبدیل کنیم. . به چیزی کاملاً قابل درک. آن را قابل استفاده کنید.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصادی حوزه علمیه ریاست جمهوری نیز در این مراسم مسکن را موضوع مهمی برای حمایت از نخبگان کشور، بزرگترین دغدغه کشور برای اساتید جوان امروز دانست. لذا جا دارد از حسن فکر مدیریت دانشگاه شریف که اولین پایه توسعه مسکن نخبگان را بنا نهادند و شهرداری که این موضوع را که واقعاً در این زمینه نوآورانه است، فعالانه پیگیری کرده است.

وی افزود: خرسندیم که موضوع به این سرعت فراگیر شده و مدیران دانشگاه تهران نیز اعلام آمادگی کرده اند که فضا و زمینی را برای سایر بزرگواران در اختیار اساتید و بزرگان قرار دهند.

رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، با بیان اینکه استادان جوان این دانشگاه از داشتن خانه در چند سال آینده بسیار خوشحال هستند، گفت: تبریک شهردار تهران برای تکمیل این کار ما را بر آن داشته است که به این موضوع ادامه دهیم. به طور جدی و امیدواریم آنچه در این تفاهم نامه امضا و اجرا می شود نیازهای ما را برای 10 سال آینده برآورده کند.

در این مراسم ناصر باقری مقدم قائم مقام صندوق ملی نخبگان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری، به اهمیت توانمندسازی و توجه به نخبگان اشاره کرد و گفت: نخبگان ما مستقر در دانشگاه شریف هستند و جمع بندی این تفاهم نامه یکی از مهم ترین نگرانی ها را مطرح می کند که این لایه باید تحت پوشش قرار گیرد. امیدواریم این رویه به صورت گسترده و در سایر دانشگاه ها نیز اجرا شود.

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا