تازه های کسب و کارعمومی

مزایای پاسپورت دومینیکا

کار و کسب مردم دومینیکا بیشتر کشاورزی و گردشگری است

به نقل از getgoldenvisa.com کار و کسب مردم دومینیکا بیشتر کشاورزی و گردشگری است و این کشور هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است که این مورد می تواند اقتصاد این کشور را به گردش درآورد.

از آن جایی که این کشور اقتصاد پویایی دارد، بنابراین سرمایه گذاری های افراد را  با ارائه پاسپورت و شهروندی این کشور جبران می کند. دریافت پاسپورت این کشور می تواند مزیت های زیادی را برای افراد سرمایه گذار به دنبال داشته باشد. و این افراد بتوانند از مزایای پاسپورت دومینیکا بهره مند شوند.

با داشتن پاسپورت دومینیکا می توان به 143 کشور بدون ویزا سفر کرد و هم چنین تابعیت برای سایر اعضای خانواده گرفت که این شهروندی نیز قابل انتقال به نسل بعد نیز می باشد.

بنابراین اگر قصد دارید که پاسپورت دوم بگیرید، دومینیکا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. برای دریافت تابعیت این کشور می توانید با شرکت مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید تا با راهنمایی های مشاوران و در عرض مدت کوتاهی تابعیت این کشور را به دست آورید.

 پاسپورت دومینیکا چیست؟

همانطور که اشاره شد، دومینیکا یک کشور در جزایر کارائیب است که در زمینه گردشگری اقتصاد فعال و پویایی دارد و به افرادی که قصد دریافت پاسپورت دوم دارند، کارت شهروندی ارائه می کند.

ارزش پاسپورت دومینیکا بسیار بالا است و افراد زیادی مخصوصا از ایران تمایل به دریافت پاسپورت این کشور را دارند. چرا که می توانند به بسیاری از کشورهای دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنند.

با پیشرفت اقتصاد این کشور و به مرور زمان پاسپورت دومینیکا تبدیل به یکی از پرطرفدارترین پاسپورت ها شده است. در مقابل افرادی که تمایل دارند پاسپورت این کشور را دریافت کنند ملزم به سرمایه گذاری در این کشور هستند. اما مبلغ سرمایه گذاری زیاد هنگفت نبوده و بیشتر افراد از عهده پرداخت آن بر می آیند.

مزیت بزرگی که پاسپورت دومینیکا دارد این است که نیازی نیست افراد در این کشور اقامت داشته باشند تا بتوانند پاسپورت دریافت کنند بلکه با تغییر شرایط شهروندی این مورد از شرایط دریافت پاسپورت حذف شد و افراد می توانند تنها با سرمایه گذاری تابعیت این کشور را به دست آورند.

ایرانیانی که به کار تجارت مشغول هستند و مرتب باید سفرهای کاری داشته باشند، معمولا برای دریافت ویزا با مشکل رو بهرو می شوند و روند دریافت ویزا کمی طولانی خواهد بود. بنابراین می توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند تا به راحتی و بدون نیاز به ویزا بتوانند به کشورهای زیادی سفر کنند.

شرکت مهاجرتی ایران کانادا به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی با استخدام مشاوران آگاه و کار بلد می تواند انتخاب مناسبی باشد برای افرادی که تمایل دارند پاسپورت دومینکا را دریافت کنند و از مزایای پاسپورت دومینیکا بهره مند شوند.

 مزایای پاسپورت دومینیکا چیست؟

در این بخش در رابطه با مزایای پاسپورت دومینیکا صحبت می کنیم:

امکان سفر بدون ویزا به 143 کشور

شاید بتوان بزرگ ترین مزیت پاسپورت دومینیکا را امکان سفر به 143 کشور دنیا آن هم بدون ویزا دانست. از آن جایی که اعتبار پاسپورت دومینیکا زیاد است دیگر لازم نیست که برای سفر به 143 کشور دنیا ویزا بگیرید.

این مورد می تواند مزیت بزرگی برای افرادی باشد که عاشق سفر هستند. چرا که به راحتی می توانند به بیشتر کشورهای جهان سفر کنند.

اخذ تابعیت

دیگر مزیتی که پاسپورت دومینیکا دارد این است که به صورت مادام العمر تابعیت می دهد و این تابعیت قابل انتقال به نسل های بعد است.

بنابراین نه تنها شما به عنوان شهروند دومینیکا محسوب می شوید بلکه فرزندان و نوادگان شما تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست دیدن کنید.

اخذ تابعیت در کمترین زمان ممکن

یکی از سریع ترین روش های دریافت پاسپورت، اقدام برای دریافت پاسپورت دومینیکا است. از آن جایی که روند دریافت پاسپورت و تابعیت زمان زیادی طول نمی کشد، شما می توانید در عرض 4 ماه پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

عدم نیاز به مدرک زبان

یکی دیگر از مزیت های پاسپورت دومینیکا این است که به مدرک زبان نیازی نیست اما توجه به این نکته ضروری است که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

برای اخذ پاسپورت نیازی به مصاحبه حضوری نیست

مزیت بزرگ دیگری که دریافت پاسپورت این کشور را دارد، این است که برای اخذ پاسپورت مصاحبه و هم چنین سفر به دومینیکا لازم نیست. این مورد می تواند هزینه های مسافرت و اسکان موقت برای مصاحبه را  کاهش دهد.

امکان اخذ تابعیت برای اعضای خانواده

دیگر مزیت مهمی که اخذ پاسپورت دومینیکا دارد این است که امکان دریافت پاسپورت برای سایر اعضای خانواده وجود دارد و سایر اعضا نیز می توانند اقامت و تابعیت این کشور را دریافت کنند.

اخذ شهروندی برای پدر و مادر متقاضی وجود دارد. همچنین امکان اخذ پاسپورت برای فرزندان مجرد زیر 30 سال و خواهر و برادرهای زیر 25 سال وجود دارد. چنانچه سن فرزندان و یا خواهر و برادارن بالاتر از چیزی باشد که به آن اشاره شد، این افراد باید جداگانه برای دریافت پاسپورت درخواست دهند.

در قسمت بالا تعدادی از مزایای دریافت تابعیت و شهروندی دومینیکا بیان شد. چنانچه شما هم قصد دریافت پاسپورت این کشور را دارید، می توانید با کمک و راهنمایی های شرکت مهاجرتی ایران کانادا به راحتی و در عرض کمتر از 4 ماه پاسپورت این کشور را برای خود و سایر اعضای خانواده واجد شرایط، دریافت کنید.

 پاسپورت و ویزا چه تفاوت هایی با هم دارند؟

بری از افراد ممکن است که تفاوت پاسپورت و ویزا را ندانند و به اشتباه این دو را به جای هم نام ببرند. در واقع زمانی که صحبت از پاسپورت دومینیکا می شود، به معنی اخذ تابعیت این کشور است.

یعنی این که شما با دریافت پاسپورت کشور دومینیکا، شهروند این کشور محسوب می شوید و می توانید از تمام خدمات شهروندی این کشور استفاده کنید. نام دیگر پاسپورت گذرنامه می باشد که در آن تمام مشخصات شما چاپ می شود و به عبارت دیگر پاسپورت همان شناسنامه خودمان است.

اما ویزا برگه ای است که در آن مدت اقامت شما در کشور مقصد ثبت شده است که میزان این اقامت می تواند طولانی مدت و یا کوتاه مدت باشد. نام دیگر ویزا روادید است. رواید به پاسپورت شما اضافه می شود و به نوعی شما اجازه ورود به کشور مقصد را خواهید داشت.

یکی از مزایای پاسپورت دومینیکا این است که شما می توانید تنها با در دست داشتن همین پاسپورت و عدم نیاز به ویزا به بیشتر کشورهای دنیا سفر کنید.

پاسپورت های تمام کشورها چنین اعتباری ندارد و ممکن است با در دست داشتن پاسپورت یک کشور تنها بتوانید به چند کشور مشخص بدون ویزا سفر کنید. این مورد بدان معناست که برای سفر به سایر کشورها باید ویزا دریافت کنید.

شرکت مهاجرتی ایران کانادا یک شرکت مهاجرتی است که می تواند به شما کمک کند تا پاسپورت و ویزای کشور مورد نظر خود را دریافت کنید. توجه به این نکته ضروری است که شرایط دریافت پاسپورت و ویزا با یکدیگر متفاوت است.

 شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا چیست؟

مزایای پاسپورت دومینیکا بر هیچ کس پوشیده نیست و شاید بتوان بزرگترین مزیت دریافت پاسپورت دومینیکایی را سفر به بیشتر کشورهای جهان بدون ویزا دانست. اما دریافت پاسپورت و تابعیت دومینیکا نیز شرایطی دارد. که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

شرایط سنی

برای دریافت پاسپورت دومینیکا حداقل باید 18 سال داشته باشید.

عدم داشتن سابقه کیفری

برای دریافت شهروندی دومینیکا داشتن گواهی عدم سوء سابقه الزامی است.

مسلط بودن به زبان انگلیسی

لازم نیست به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط باشید و یا مدرک زبان داشته باشید اما حتما باید به طور نسبی این زبان را بلد باشید.

سرمایه گذاری

یکی از راه های مهم و مطمئن دریافت پاسپورت دومینیکایی، سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در این کشور با مبالغ کم نیز امکان پذیر است. دریافت پاسپورت دومینیکایی از طریق سرمایه گذاری، ارزان و بدون دردسر است.

برای دریافت پاسپورت دومینیکا باید املاک و مستغلات تایید شده در این کشور را خریداری کنید و برای مدت زمان حداقل 3 سال آن را حفظ کنید.  اگر خود شما متقاضی اصلی برای دریافت پاسپورت هستید، چیزی در حدود 25000 دلار باید بپردازید.

همان طور که می دانید دریافت پاسپورت برای سایر اعضای خانواده نیز امکان پذیر است اما باید مبلغی بیشتر بابت دریافت پاسپورت پرداخت شود.

اگر قصد دارید فقط برای همسر خود پاسپورت بگیرید حدود 10000 دلار بیشتر باید بپردازید. اگر قصد دریافت پاسپورت برای خانواده 4 نفری خود را دارید 35000 دلار باید بپردازید.

مبلغ پرداختی برای خانواده 6 نفره 50000 دلار و برای خانواده هفت نفره 70000 دلار است. به طور کلی می توان گفت که برای وابستگان اضافی به ازای هر نفر 25000 دلار باید پرداخت شود.

شرکت مهاجرتی ایران کانادا از تمام قوانین مهاجرتی و شرایط سرمایه گذاری آگاهی کامل دارد. چنانچه قصد مهاجرت خود و خانواده را با انجام سرمایه گذاری دارید، می توانید جهت گرفتن مشاوره با تیم مهاجرتی ایران کانادا در تماس باشید.

 با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

برای خیلی از افراد سوال است که با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانند به چند کشور سفر کنند. یکی از مزایای پاسپورت دومینیکا این است که راه سفر برای حدود 143 کشور بدون ویزا باز است.

حتما را مطالعه کنید.

در ادامه لیست کشورهایی که سفر کردن به آن ها بدون ویزا و با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است، آورده شده است:

جهت اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم صفحه را ببنید.

توجه به این نکته ضروری است که مسافرت به کشورهای نام برده شده فقط برای کوتاه مدت بین 30 تا 90 روز امکان پذیر است.

چنانچه قصد دارید برای تفریح و گردش و یا پیگیری امور کاری به کشورهای نامبرده مسافرت کنید، می توانید بدون ویزا و با ارائه پاسپورت دومینیکا به کشور مقصد بروید.

اما اگر قصد دارید بیش از 90 روز در کشور مقصد اقامت داشته باشید، باید ویزای آن کشور را بستگی به نوع مهاجرت خود تهیه کنید.

در ضمن اعتبار پاسپورت دومینیکا برای همه کشورها یکسان نیست و برای مسافرت به کشور مقصد مدت زمان خاصی را می توانید اقامت داشته باشید.

بنابراین بهتر است قبل از سفر از مدت زمانی که می توانید در کشور مقصد اقامت داشته باشید، اطلاعات کسب کنید.

گروه مهاجرتی ایران کانادا می تواند میزان دقیق روزهای اقامتی شما را در کشور مقصد به شما اطلاع دهد و در فرایند مسافرت به شما کمک کند.

 برای اخذ شهروندی کشور دومینیکا باید ابتدا پاسپورت این کشور را دریافت کرد. تمامی افرادی که پاسپورت این کشور را دارند از حقوق و مزایای کامل شهروندی برخوردار می شوند.

یکی از مزایای پاسپورت دومینیکا این است که علاوه بر خودتان می توانید برای سایر اعضای خانواده نیز کارت و پاسپورت دریافت کنید.

به این معنا که سایر اعضای خانواده همانند شما می توانند از تمامی مزایای شهروندی دومینیکا بهره مند شوند و همره شما در سفرهای مختلف کوتاه مدت باشند بی آن که لازم باشد ویزا دریافت کنند.

به علاوه و از آن جایی که اقتصاد دومینیکا در حال پیشرفت می باشد، دریافت پاسپورت دومینیکا بسیار انتخاب مناسبی است برای افرادی که تمایل دارند پاسپورت دوم کشوری را دریافت کنند.

برای دریافت شهروندی و پاسپورت راه های زیادی وجود دارد

برای دریافت شهروندی و پاسپورت راه های زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری در این کشور است.

از آن جایی که این کشور یک کشور توریستی است بابراین سرمایه گذاری در این کشور یک انتخاب درست و عاقلانه است و امکان به نتیجه نرسیدن سرمایه گذاری وجود نخواهد داشت.

مزیت بزرگ دیگری که نصیب سرمایه گذاران می شود این است که آن ها هم در سود سرشار از سرمایه گذاری نفع خواهند برد و می توانند مبالغ بیشتری را برای سرمایه گذاری ارائه کنند.

البته توجه به این نکته ضروری است که مبالغ سرمایه گذاری در دومینیکا برای همه افراد یکسان نیست و هر چه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد، برای دریافت شهروندی دومینیکا باید مبلغ بیشتری پرداخت شود.

ایران کانادا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد برای افرادی که تمایل دارند شهروندی دومینیکا را دریافت کنند. ایران کانادا به آن ها کمک می کند تا بهترین شاخه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و هم چنین روند دریافت پاسپورت را تسریع بخشد.

 مزیت زندگی با تابعیت دوگانه چیست؟

کسی که تابعیت دو گانه دارد به این معناست که همزمان شهروند دو کشور است و این موضوع جذابی به نظر می رسد.

شهروندی اول هر انسانی همان کشوری است که در آن متولد شده است و در آن کشور زندگی می کند. بنابراین انتخاب شهروندی دوم تحت شرایط مختلفی صورت می گیرد. معمولا افراد برای به دست آوردن امتیازاتی شهروندی یک کشور دیگر را نیز به دست می آورند.

در این بین هستند افرادی که تمایل دارند شهروندی دومینیکا را به دست آورند. در ادامه مزایای پاسپورت دومینیکا و زندگی کردن با دو پاسپورت ایرانیی و دومینیکایی بیان شده است:

استفاده از امکانات هر دو کشور

به دست آوردن پاسپورت دومینیکا این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده از امکانات شهروندی کشور ایران، از تمام امکانات شهروندی دومینیکا نیز بهره مند شوید.

استفاده از پاسپورت دو کشور

با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید به راحتی و بدون دریافت ویزا به 143 کشور دنیا سفر کنید و لازم نیست که برای سفرهای کوتاه مدت تفریحی و یا کاری دچار کارهای اداری برای دریافت ویزا شوید

منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا