تازه های کسب و کارعمومی

مزایای آبپاش هانتر

آبیاری زمین های کشاورزی اهمیت ویژه ای دارد، اگر زمین های کشاورزی و باغ ها به درستی آبیاری نشود محصولی نخواهیم داشت. برای رسیدگی به جمعیت اینجا و صادرات محصولات به خارج از کشور، آبیاری و تامین آب زمین کشاورزی ضروری است.

اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن اینکه بیشتر آب مصرفی در کشور ما مربوط به کشاورزی است و اگر زمین های کشاورزی بیش از گذشته آبیاری شود با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه خواهیم شد که خود این مشکل است. بسیار مهم است و در این مورد سیستم های آبیاری مدرنی ایجاد شده است که معمولاً در مصرف آب صرفه جویی می کند. خاک مورد نظر را به بهترین شکل آبیاری و خیس کنید.

در این مقاله  به بررسی مسلسل شکارچی، مزایا و معایب آبپاش هانتر و همچنین کاربرد آن می پردازیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شکارچی اسپرینکلر چیست؟

می توان پذیرفت که اسپرینکلر هانتر وسیله ای است که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده و در بسیاری از کاربردهای کشاورزی دیده می شود. این دستگاه پرکاربرد که برای آبیاری چمن، باغ، پارک، فضای سبز و باغ های خصوصی استفاده می شود، دستگاهی با کیفیت بالا با قابلیت مخفی سازی و تنظیم اسپری قوس می باشد!

قابل ذکر است که آبپاش هانتر قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و افراد در موقعیت ها و مکان های مختلف از این دستگاه استفاده می کنند. به عنوان مثال، اسپرینکلر هانتر در موارد زیر استفاده می شود:

آبیاری مزارع و باغات

آبیاری درختان شهری و زنده

مور ما می آییم

آبیاری پروژه های صنعتی و …

گفتنی است این دستگاه به دلیل داشتن بدنه نازک و نازک برای نصب در مکان های مختلف مناسب است و اجزای آن از بدنه، فیلتر، نازل و تیغ تشکیل شده است. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که قیامت چیست؟

برای پاسخ به این سوال، رایزر بخشی از آبپاش است و زمانی که فشار آب از طریق شلنگ به اسپرینکلر شکارچی می رسد، شکارچی را بالا می برد و اگر در زیر زمین مخفی شود، خارج می شود. .

تاریخچه آبپاش هانتر:

آبپاش هانتر سال هاست که وجود دارد و می توانیم قبول کنیم که به عنوان یکی از پرمصرف ترین آبپاش ها شناخته می شوند. اول از همه، به دلیل هزینه بالای ساخت اسپرینکلر هانتر، تنها ثروتمندان و گلف بازان در کشورهای اروپایی می توانستند این تجهیزات را بخرند و در زمین گلف خود از آن استفاده کنند.

با این حال، با گذشت زمان و کاهش هزینه های تولید این نوع سمپاش منظره، شکارچی به یک آب پاش مقرون به صرفه و محبوب تبدیل شد که مورد استقبال بسیاری از مالکان و کشاورزان قرار گرفت و در حال حاضر محبوب ترین آبپاش است. زمین کشاورزی

شرکت هانتر که فعالیت خود را در زمینه آبنماهای مخفی مناطق سبز با شعار تولید مبتنی بر نوآوری آغاز کرد، همچنان به مشتریان وفادار مانده و محصولات منحصر به فرد و خاص را در اختیار مشتریان قرار می دهد، محصولاتی که از آخرین پیشرفت های روز دنیا استفاده می کنند.

لازم به ذکر است در حال حاضر از آبپاش هانتر برای آبیاری انواع زمین های کشاورزی، باغ ها، زمین های فوتبال، پارک ها و چمن ها و … استفاده می شود. استفاده می شود. آبپاش هانتر برای اولین بار توسط شرکت هانتر که در آمریکا تاسیس شد تولید شد.

آبپاش هانتر در دو نوع روتاری و روتاری در بازار موجود است که دارای 12 نازل مختلف برای پرتاب آب در شعاع های مختلف می باشد، همانطور که گفتیم شرکت هانتر یکی از بزرگترین تولید کنندگان آبپاش هانتر است که مهارت های متفاوتی برای وی دارد. . و یکی از مهم ترین ویژگی های آن سر روتور است که طراحی دقیق آن را به یکی از پرفروش ترین سمپاش های دنیا تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که آبنمای شکارچی به لطف مزایای فراوان خود توانسته عنوان محبوب ترین و بهترین آبپاش مخفی را از کمپانی هانتر در جهان به دست آورد و محصولی بی نظیر در بازار باشد. برای خرید انواع آبپاش ها از جمله آبپاش هانتر و سایر تجهیزات آبیاری زمین می توانید به سایت شرکت نیکا مراجعه کنید.

ویژگی های مهم اسپرینکلر هانتر:

بدون شک آبپاش هانتر دوار یا دوار بهترین راه برای استفاده حداکثری از این سیستم آبیاری است. تمام نیازهای آبیاری بارانی به خوبی تامین خواهد شد.

یکی از مزیت های اصلی این محصول این آبپاش آن را به بهترین آبپاش باران تبدیل کرده و تقاضای زیادی دارد. سهولت نصب این محصول است.

نصب و راه اندازی این سیستم آبیاری بی نظیر در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و شما می توانید برای مدت کوتاهی از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آبنمای شکارچی که به نوعی به کارت تلفن آن تبدیل شده است، می توان به سر پلاستیکی این آبنما اشاره کرد.

می توان به این نکته اشاره کرد که امنیت بالای این فنر که در سایه این سر پلاستیکی ارائه می شود، دلیل بسیار بزرگی برای خرید این محصول خاص به حساب می آید و توانسته خواسته های زیادی را برای این آبپاش ایجاد کند.

آبنمای شکارچی با تنظیم قوس از 40 تا 360 درجه به شما این امکان را می دهد که به طور یکنواخت منطقه مورد نظر را آبیاری کنید و احتمال بروز مشکلات احتمالی در آن منطقه را به صفر می رساند.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به نازل های بسیار متنوع موجود برای اسپری مخفی شکارچی اشاره کرد.

نازل های مختلف هانتر به شما این امکان را می دهد که قوس و شعاع جت آب را تغییر دهید و مقدار آن را بر اساس نیاز و اهداف خود تنظیم کنید. این مشکل یکی از مهم ترین و محبوب ترین ویژگی های سمپاش هانتر به حساب می آید و هانتر با این توانایی برجسته توانسته بسیاری از رقبای خود را حذف کند و در عرصه رقابت پیشتاز شود.

یکی از ویژگی های مهم سمپاش هانتر این است که با استفاده از روکش پلاستیکی رویه هنگام بیرون آمدن از قالب به راحتی فشار داده می شود و از افتادن آن جلوگیری می کند.

این آبپاش برای انواع آبیاری اتاق سبز دارای 12 نازل استاندارد و 7 نازل کم زاویه می باشد که با استفاده از آچار مخصوص به راحتی و به سرعت قابل تنظیم می باشد و همانطور که گفته شد شعاع اسپری 40 تا 360 درجه می باشد.

آبپاش هانتر دارای طول عمر بالا و دوام عالی و عملکرد تضمینی و دقیق می باشد

آبپاش هانتر دارای صفحه فیلتر بزرگی است و می توان آن را به راحتی بدون کمک با استفاده از کتابچه ای که همراه با آبپاش ارائه می شود نصب کرد.

نکته بسیار مهم در مورد آبپاش هانتر این است که این آبپاش باید هم سطح زمین نصب شود و از ساییدگی طبیعی آن محافظت کند.

حتی اگر ممکن است مناظر تغییر کند و از نصب آبپاش هانتر امتناع کنید، خوب است به یاد داشته باشید که به دلیل پنهان بودن از جذابیت و زیبایی منظره نمی کاهد.

همانطور که در قسمت های قبلی این مقاله اشاره شد، از این نوع آبپاش برای آبیاری مخفیانه باغ ها، فضای سبز و حیاط خلوت استفاده می شود. آبپاش هانتر با کارایی بهتر و تجربه بیشتر به عنوان بهترین آبپاش این سبک تا به امروز شناخته می شود.

دلیل استفاده از آبنماهای هانتر برای آبیاری چیست؟

همانطور که قبلاً گفتیم، بیشتر آب مصرفی روی کره زمین برای کشاورزی استفاده می شود. از سوی دیگر به دلیل کمبود منابع آبی و روش‌های سنتی و نادرست آبیاری بخش‌های کشاورزی و فضای سبز، خطر بزرگی برای نسل‌های آینده محسوب می‌شود.

خشکسالی در جهان می تواند بسیاری از موجودات روی کره زمین را نابود کند و حتی جان انسان ها را به خطر بیندازد. از طرفی آبیاری نکردن گیاهان به طور طبیعی منجر به از بین رفتن آنها می شود که به سلامت دنیا نیز آسیب می رساند. راه های حل این مشکلات چیست؟

می توان تشخیص داد که از روش های نوین آبیاری برای کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آن استفاده می شود. روش‌های نوین آبیاری مبتنی بر علم است و زمین‌های کشاورزی را به گونه‌ای آبیاری می‌کند که هم آب گیاهان را تامین کند و هم در مصرف آب صرفه‌جویی کند.

با توجه به استفاده از آبپاش هانتر و استفاده از روش های آبیاری قطره ای و … برای چمن های عریض و … این موارد گزینه های مناسبی برای مدیریت مصرف آب شناخته می شوند.

مزایای اسپرینکلر هانتر چیست؟

لازم به ذکر است که از جمله مزیت های این مدل آبپاش ها نسبت به مدل های دیگر، نکات زیر از مهمترین آنها می باشد:

قابلیت پنهان شدن و ندیدن آبپاش ها

قابلیت کنترل و تنظیم جهت آبیاری

قیمت مناسب نسبت به کیفیت خوبش.

صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه های مصرف آب و…

دکمه بازگشت به بالا