علمی و پزشکی

مرسدس AMG GT۶۳ کوپه امسال را از نزدیک ببینید!/ عکس

به گزارش سلام آنلاین و بر اساس گزارش ها، نسل دوم کوپه پدال AMG GT هم اکنون با بازوی پر معرفی می شود. ظاهر جذاب، عملکرد نرم‌تر و نزدیک‌تر شدن به کوپه گرند تورر، آن را به محصولی متفاوت از مدل قبلی خود، AMG GTR تبدیل کرده است. این خودرو با قیمتی کمتر از 180 هزار دلار در زیر کوپه و اسپرت SL قرار گرفته است و دیگر قصد رقابت مستقیم با پادشاه این کلاس یعنی پورشه 911 را ندارد. در عوض، روی خواسته اصلی مشتریان مرسدس تمرکز دارد: رانندگی لوکس و لذت بخش.

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را ببینید / عکس

مدل 2024 از یک موتور 4 لیتری توئین توربو بهره می برد که 585 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور 8 سیلندر V شکل، نیروی خود را از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می کند. موتور قدرتمند این خودرو می تواند 1900 کیلوگرم را در 3.1 ثانیه به 100 کیلوگرم برساند.

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را ببینید / عکس

اگرچه روح AMG GT و حتی کوپه SLS همچنان در این خودرو وجود دارد، اما ظاهر آن بر اساس زبان طراحی جدید مرسدس برای مدل سال 2024 تغییر کرده است. دماغه کمی پایین آمده، چراغ های جلو به روز شده، ستون C به طور یکنواخت به بدنه متصل شده، ورودی های هوای جانبی بازتر شده است… و به همین دلیل است که این خودرو قادر به جذب طرفداران است. بیشتر از آن.

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را ببینید / عکس

کابین AMG GT63 2024 مملو از انواع ویژگی های لوکس مرسدس است. دو صفحه نمایش بزرگ به همراه عناصر آشنا مانند کنترلر صفحه نمایش بزرگ در کنسول مرکزی، ورودی های هوای توربین شکل و فرمان جدید مرسدس همگی ظاهری منحصر به فرد اما آشنا را به کوپه جدید بخشیده اند.

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را ببینید / عکس

عمر این کوپه با AMG 43 و AMG63 به پایان نمی رسد و احتمالاً شاهد معرفی مدل های آینده GT3 برای یکپارچه سازی جایگاه مرسدس AMG در بازار خودروهای مسابقه ای در برابر رقبایی مانند فراری، پورشه و استون مارتین خواهیم بود. . در زیر می توانید نمای کابین و صدای این خودروی دوست داشتنی را به صورت تصویری تماشا کنید. نظر شما در مورد محصول جدید مرسدس چیست؟ آیا مرسدس با سیاست جدید خود می تواند فروش AMG GT را افزایش دهد؟

227227

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا