علمی و پزشکی

مراکز منتخب ۱۶ ساعته انجام تست کرونا + اسامی

Sun News

با شیوع ویروس جدید در کشور ، یک مرکز مراقبت جامع بهداشتی 16 ساعته برای غربالگری بیماران مشکوک و کاهش اقامت در بیمارستان راه اندازی شده است. در این مراکز خدماتی از قبیل معاینه پزشکی ، سرپایی و مراقبت پیگیری از جمله معاینه ، مشاوره ، آموزش و تجویز ارائه می شود.

اقدامات تشخیصی و درمانی را انجام داده و در صورت لزوم انجام آزمایش خون رایگان و مراجعه به بیمارستانها و ادامه درمان بیمارستان از دیگر خدمات این مراکز می باشد.

16 مرکز تست غلتک + نام + نام را انتخاب کنید

در همین حال ، به گفته دکتر علیرضا رئیسی ، معاون وزیر بهداشت ، از شخصی که مبتلا به سندرم کووید است می توان به سیستم 4030 اشاره کرد که در آن 32000 متخصص آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند. در صورت لزوم دستورالعمل های لازم. طبق مرکز مشاوره

وی گفت: “هزینه انجام معاینه در یک مرکز مشاوره پیشگیرانه برای مبتلایان به علائم رایگان است.” این بدان معنی است که در مراکز اولیه و 16 ساعته ، آزمایش PCR رایگان است.

وی از مردم خواست در صورت بروز علائم به اورژانس بیمارستان نروند زیرا این امر می تواند باعث احتقان شود و خود بیمارستان نیز می تواند عفونت را منتقل کند. بنابراین در صورت لزوم برای راهنمایی در مورد سیستم 4030 به مرکز 16 ساعته در منطقه خود مراجعه کنید.

برای لیست کامل مراکز جامع سلامت 16 ساعته در اینجا کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا