ورزشی

مذاکره پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به سراغ شهاب زاهدی، بازیکن ایرانی که در لیگ مجارستان فعالیت می کند، رفته است اما این مهاجم می گوید هنوز پاسخی به پرسپولیس نداده است.

شهاب زاهدی که در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می کرد، پس از آغاز حمله نظامی روسیه، اوکراین را ترک کرد و طبق قوانین جدید فیفا، موقتاً به پوشک اش مجارستان رفت.

زاهدی نیز برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و تایید کرد که در حال مذاکره با این باشگاه بوده است. اما با توجه به نامشخص بودن لیگ اوکراین و قرارداد او با زوریا، شرایط نامشخص است.

او گفت: من با اوکراین قرارداد دارم. آنها هنوز برای لیگ فصل آینده اوکراین تصمیم نگرفته اند.

زاهدی گفت: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و صحبت هایی انجام شد اما پاسخی ندادم. من وضعیتم را نمی دانم. اگر لیگ اوکراین برگزار شود احتمالا زوریا من را می فروشد و اگر برگزار نشود بازیکن آزاد هستم و شرایط فرق می کند. منتظرم ببینم چی میشه

به این سوال پاسخ دهید که آیا می خواهد به لیگ ایران برگردد یا خیر؟ او گفت: «به این موضوع فکر نکرده‌ام و نمی‌دانم. پرسپولیس جایی است که من بزرگ شدم. من علاقه خاصی به این تیم دارم، اما شرایطم را نمی دانم.

زوریا لوهانسک، مهاجم اوکراینی تاکید کرد که در حال حاضر هیچ پیشنهاد جدی از ایران به جز پرسپولیس ندارد. از ایران تماس بگیرید.

شهاب زاهدی همچنین در مورد اینکه آیا پیشنهادی از لیگ های معتبر اروپایی دارد یا خیر؟ او گفت: می‌خواهم در پنج لیگ برتر اروپا بازی کنم، اما اکنون نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا