عمومی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، مراسم تکریم و هدایت مدیر مرکز خدمات استان بوشهر پنجشنبه شب در جمع مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش های فرهنگسرای امام خمینی(ره) بهزیستی مرکز استان برگزار شد. .

مدیر مرکز خادم یاری و مرکز خدمات رضوی کشور گفت: پیشخدمت تشکلی رسمی و جهادی است که در راستای اقتدارگرایی و اعتلای فرهنگ و معارف رضوی فعالیت می کند.

مهدی رضوی کیا با بیان اینکه کار و فعالیت های دیگر. پیشخدمت وی افزود که باید تأثیر معنوی عمیق و زیرساختی مرموز داشته باشد. پیشخدمت این شبکه یک شبکه خودکفا با بهره گیری از توانمندی های مردمی و خیرخواهانه اجتماعی در سایر مناطق شهری و روستایی کشور است.

مدیر مرکز خدمات استان بوشهر رضوی معرفی شد

مقام اول بوشهر در پنجمین رزمایش مواسات کشور

مدیر مرکز پیشخدمت و مرکز خدمات رضوی کشور نیز حاکی از عملکرد خوب بوشهر در شبکه است. پیشخدمت وی با توجه به تناسب جمعیت خاطرنشان کرد: استان بوشهر در پیمایش مهربانی و پنجمین مرحله رزمایش مواسات قرار دارد. صادقانه کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد و بوشهر از نظر پیوند پیمایش خانگی قرآن رضوی و بررسی مواد آموزشی نسبت به سال 1400 رتبه خوبی در کشور دارد. هاچ (الف) است

مدیر مرکز خدمات استان بوشهر رضوی معرفی شد

فعالیت بیش از 150 هزار نفر. بنده در شبکه مرکز رضوی

رضوی کیا گفت: نزدیک به 4000 مرکز خدماتی رضوی طی 20 فرآیند سیستماتیک با 156 هزار عضو. بنده آنها در زمینه های زنان و خانواده، سلامت، اشتغال، زیارت، قرآن، کتاب و کتابخوانی، مشاوره حقوقی، تربیت بدنی، نوجوانان و جوانان، فرهنگ و تبلیغ، هنر، علم، شعر و ادبیات فارسی فعالیت و خدمات دارند.

در این مراسم فرید محبی مدیر سابق مرکز خدمات استان بوشهر و مهران خوردبین مقدم به عنوان مدیر جدید مجموعه رضوی منصوب و معرفی شدند.

دکمه بازگشت به بالا