عمومی

مدیر پشت میزنشین جایی در ادارات ملارد ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین جابر کریمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری ملارد که با حضور حجت الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه ملارد، حسین حقوردی نماینده مردم ملارد شهرستان شهریار برگزار شد. و قدس در شورای اسلامی و مسئولین ملارد. مردم تاکید کردند: اکنون زمان دلخوری نیست، هرچند در گذشته کارهای خوبی انجام شده اما ریشه برخی نارضایتی ها آمده است. از کم کاری در گذشته.

وی افزود: ما قول داده ایم که بخشی از کاستی ها را جبران کنیم باید با کار و تلاش تمام وقت جهادی پای کار مردم باشیم.

ملارد خاطرنشان کرد: نباید نگاه اداری داشته باشیم زیرا در این صورت زمین گیر می شویم بلکه باید ایمان داشته باشیم و باور داشته باشیم که کار جهاد به ثمر می رسد و چه کسانی به این موضوع اعتقادی ندارند. جایی در دستگاه اجرایی نیست.

وی به طرح اجرا و عمران شهردار ملارد اشاره کرد و افزود: فرماندار رویکرد و راهبرد خاصی دارد که همه باید به آن پایبند باشیم و به آن ایمان داشته باشیم و شبانه روز برای رسیدن به اهداف این راهبرد تلاش کنیم.

نماینده ارشد دولت در ملارد با انتقاد از انفعال این نهاد گفت: باید باور داشته باشیم که همه مسائل به هم پیوسته است و از سوی دیگر موفقیت ما در همه زمینه ها در گرو همفکری، تبادل نظر و تبادل تجربیات است. و مدیران ادارات برای ادامه کار و رفع مشکلات مردم ارتباطات را افزایش داده و با یکدیگر آشنا شوند.

کریمی جاذبه استانی را یکی از وظایف مدیر ملارد خواند و با مدیری که پشت میز نشسته صحبت کرد. شما بیاورید SED: استاندار تهران امروز اعلام کرد که هر سازمان منسجمی می تواند اعتبار خوبی جذب کند، اما متاسفانه اکثر مدیران ما بودجه را نخوانده اند. است و جذابیت آن را نمی دانند.

وی افزود: امروز نمایندگان پیروان KREDIT و بار خود این نهاد هستند و برای جبران این کمبود مدیران نهادی باید بر اعتبار استانی نظارت داشته باشند و استاندار استان نیز در این راستا به آنها کمک خواهد کرد.

کریمی عدم حضور مدیرکل در دفتر ملارد را از دیگر نقاط ضعف عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور افتخاری تاکنون در سفر به کل کشور حضور داشته است. است اما مدیر کل اداره ما بعد از گذشت بیش از یک سال افتخار سفر به این شهر را ندارد است.

وی حضور مدیران در بین مردم را یکی از خواسته های استاندار استان تداوم مشارکت و رفع مشکلات مردم عنوان کرد.

دکمه بازگشت به بالا