فرهنگ و هنر

مدرسه تابستانی رسانه راه‌اندازی شد

رئیس مرکز فرهنگ رسانه از راه اندازی مدرسه تابستانی رسانه خبر داد و با تاکید بر اینکه مدرسه تابستانی رسانه بر جوانان متمرکز است، خاطرنشان کرد: این مدرسه تابستانی می تواند به ارتقای دانش سیستم کمک زیادی کند.تبلیغات عموم مردم.

به گزارش سلام آنلاین، مرکز فرهنگ رسانه همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، مدرسه تابستانی رسانه را افتتاح کرده و کلاس های زیادی در حوزه های مختلف رسانه ای برگزار می شود.

مهدی شکیبایی، رئیس فرهنگسرای رسانه در این اطلاعیه گفت: این فرهنگسرا با توجه به رسالت و رسالت سازمان در سازمان فرهنگی هنری شهر تهران، توجه ویژه ای به نوع رسانه و ابعاد مختلف آن دارد. و اکثر برنامه هایی که در این مرکز برگزار می شود، توجه ویژه ای به رسانه ها به ویژه رسانه های جدید دارد.

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و مقایسه آن با ایام تحصیل رایگان برای نوجوانان و سایر علاقه مندان جوان و بزرگسال، به ایده راه اندازی مدرسه رسانه ای با کلاس های مختلف رسیده ایم. همانطور که می دانید برگزاری کلاس های آموزش رسانه می تواند به ارتقای سواد رسانه ای عموم مردم کمک کند. در نتیجه فرهنگسرای رسانه پرچمدار این مراسم شد.

وی با اشاره به جزئیات این مدرسه تابستانی تصریح کرد: به جمعی از اساتید و چهره های شناخته شده رسانه ای رفتیم و کلاس هایی زیر نظر آنها برگزار می شود. کیفیت کلاس ها و موضوعات ارائه شده برای ما بسیار مهم بود و سعی کردیم از بهترین متخصصان دعوت به همکاری کنیم. در این مدرسه تابستانی بیش از 20 سرفصل آموزشی تشکیل شده و کلاس های مربوط به هر کلاس به صورت جداگانه برگزار می شود.

شکیبایی خاطرنشان کرد: از مهمترین دوره های دوره تابستانی رسانه در رسانه فرهنگسرا می توان به آموزش جامع روزنامه نگاری، آموزش روزنامه نگاری، عکاسی کوله پشتی، عکاسی با موبایل، روزنامه نگاری، مستندسازی، تجربه و طراحی رابط کاربری، استارت آپ های آنلاین، نویسندگی خلاق، دیجیتال اشاره کرد. روزنامه نگاری. ، تولید محتوای دیجیتال مقدمه ای بر جمع آوری اطلاعات اینترنتی، داستان سرایی و داستان گویی، ایجاد بازی های غیر دیجیتال، فن بیان، گفتار و اشاره، هنر بیان و ضبط صدا، نوشتن وبلاگ نویسی حرفه ای، آموزش، شبکه های اجتماعی، پوستر و طراحی جلد کتاب، داستان نویسی، اپیزود، تخصص شخصیتی، جلسات رفاهی و غیره.

رئیس مرکز فرهنگ رسانه تاکید کرد: تلاش ما بر این است که ضمن برگزاری کلاس ها و کارگاه های رسانه ای، نگاهی به رسانه های جدید به ویژه شبکه های اجتماعی داشته باشیم.

وی با توجه به نحوه تشکیل مدرسه گفت: در پایان هر جلسه به شرکت کنندگان گواهی معتبر از سوی سازمان فرهنگی هنری شهر تهران اعطا می شود.

شکیبایی در پایان گفت: آموزشگاه تخصصی رسانه ویژه همه علاقه مندان است اما تمرکز اصلی مخاطبان آن نوجوانان است. از آنجایی که آموزش سواد، رسانه و اصول استفاده از شبکه های اجتماعی برای سایر علاقه مندان به ویژه برای این گروه سنی اهمیت دارد، توجه ویژه ای به نوجوانان داریم.

به گزارش سلام آنلاین، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ سرای مدیا و یا با شماره تلفن 3-22888782 (واحد آموزش) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا