مدارس ایتالیایی برای چهار ماه دیگر بسته شد / کرونا در بین مقامات روسی گسترش یافت

طبق اخبار آنلاین ، طبق آخرین آمار ، تعداد ایالات متحده آمریکا 15147 نفر استبه ترتیب ، بیشترین تعداد بیماران در 24 ساعت گذشته در روسیه با 6361 ، در انگلیس با 4663 ، در اسپانیا با 2 870 و در ایتالیا با 2 324 بود.

مدارس ایتالیایی برای چهار ماه دیگر بسته شد / کرونا در بین مقامات روسی گسترش یافت

در تصاویر زیر می توانید آخرین آمار مربوط به مبتلایان به کرونا را مشاهده کنید و تا زمانی که این گزارش نگارش نباشد ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابعی از Word of Meers که آمار قربانی و قاتل را به طور جداگانه بروزرسانی می کند.

آمریکا

براساس گزارش وب سایت NPR ، از آنجایی که اولین مورد کورو ویروس در 21 ژانویه در ایالات متحده کشف شد ، حدود نیم میلیون نفر در ایالات متحده با Covid-19 قرارداد بسته اند. ایالات متحده در تاریخ 12 آوریل به اولین کشور بلند مرتبه جهان تبدیل شد و ایالت نیویورک از 20 مارس بیشترین خسارت را متحمل شده است. آمار مربوط به بیماران و فوت در سه هفته گذشته به طور جداگانه از کشور منتشر می شود. برای جزئیات بیشتر ، روی یک عکس بزرگنمایی کنید.

در همین حال ، یک مشاور ارشد کاخ سفید هشدار داد که چشم انداز اقتصادی ایالات متحده ، که به ویروس کرونا ویروس بسیار ضربه خورده است ، در “وضعیت واقعاً وخیم” قرار دارد. میزبان کوین وی در مصاحبه ای با ABC افزود که این بزرگترین شوک اقتصادی است که تاکنون در ایالات متحده تجربه شده است. “نرخ بیکاری که خواهیم دید در حال نزدیک شدن به حدی است که فکر می کنم در دوران رکود بزرگ شاهد آن هستیم.” همین بود از سوی دیگر ، رئیس کمیته اطلاعات داخلی به شدت با انتقاد از ترامپ ، گفت که بیش از 50 هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی و خودشیفتگی ترامپ جان خود را از دست داده اند. او که رئیس کمیته اطلاعات منزل بود و یکی از کسانی بود که از طرح استیضاح ترامپ حمایت می کرد ، در مصاحبه ای با آنبیسی گفت: وی گفت: “بیش از 50،000 آمریکایی کشته شدند زیرا مجلس سنا نتوانست ترامپ را در طول امپراتوری فوریه بیرون کند.” انتخابات ریاست جمهوری طی چند ماه برگزار می شود ، اما ما نمی دانیم که ترامپ در ماه های آینده چه میزان آسیب خواهد دید. ” وی گفت: “ترامپ نمی تواند خود را بیشتر فکر کند و ایالات متحده را در اولویت قرار دهد.” ما هیچ وقت نمی توانستیم پیش بینی کنیم که خودشیفتگی و ناکافی بودن وی باعث آسیب به جمعیت آمریکا می شود. “

پس از فشارهای کوتاه ، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که وی قصد دارد وزیر بهداشت را برکنار کند. به گزارش رویترز ، دو رسانه آمریکایی به نام های وال استریت ژورنال و پتلیکو گزارش دادند که ممکن است دونالد ترامپ الکس ایسار را اخراج کرده باشد ، اما قاضی دیر سخنگوی کاخ سفید این ادعاها را رد کرد و گفت ایسار ، که به ریاست وزارت بهداشت ایالات متحده و وزارت بهداشت ، و خدمات انسانی است ، همچنان به حکومت خود ادامه خواهد داد. برخی از اولویت های رئیس جمهور.وی افزود: هرگونه گمانه زنی در مورد کارمندان دولت غیرمسئولانه است و نوعی پیشگیری از پاسخ دولت عمومی به بحران Cavid 19 است.

وال استریت ژورنال به نقل از شش منبع گفته است که نارضایتی فزاینده ای از عملکرد ایسار در دولت وجود دارد ، اما دولت خواستار تغییرات اساسی بود زیرا رسوایی کورونا در کشوری ادامه یافت که تاکنون بیش از 53،000 آمریکایی را تحت تأثیر قرار داده است. مرگ مرده نیست.

در حال حاضر 975،798 نفر در ایالات متحده کشته و فوت شده اند. آنها در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

انگلستان

دومینیک راب ، که در دوران غیبت جانسون ، رئیس دولت انگلیس است ، از مردم انگلیس خواست تا مدت طولانی محدودیت های اجتماعی را به عنوان یک قانون جدید بپذیرند.

وزیر خارجه انگلیس با رد برخی محدودیت ها برای جلوگیری از گسترش تاج در این کشور ، گفت که مردم برای توافق مهم هستند که محدودیت های سخت برای ماه ها باقی بمانند.

طبق یک روزنامه مستقل. وی گفت: «اقدامات اجتماعی مدتی با ما خواهد بود.» وی گفت روز بعد از مرگ تعداد بیمارستان ها در بیمارستان های انگلیس به 20 هزار نفر رسید.

پس از بهبودی کرونا ، در غیاب نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، راب برای اولین بار با برخی گزینه ها جایگزین شد که محدودیت ها را تا حدی برطرف می کند. او براساس اطلاعات سرویس بهداشت و درمان انگلستان ، تعداد كشته شدگان این كرونوی ویروس 78 نفر بوده است. وزارت امور خارجه انگلیس اعلام كرد علاوه بر 78 نفر ، 16 نفر از كارمندان این خدمت مشاغل سالمند بودند. علت مرگ کورونا در انگلیس این است که آنها مردند.

تاکنون 152 هزار و 840 مورد و 20732 مرگ و میر در کشور رخ داده است. روز گذشته 413 نفر درگذشت.

اسپانیا

در 24 ساعت گذشته ، 288 نفر بر اثر بیماری عروق بیماری کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند ، امروز تعداد کشته شدگان در اسپانیا به 23190 نفر رسیده است.سپانیا بعد از آمریکا و ایتالیا بیشترین تعداد بیماری کرونا را در جهان دارد. ایر با 2870 مورد جدید عفونت کروناویروس در اسپانیا ، این تعداد به 226 629 رسیده است. لازم به ذکر است که در اسپانیا ، کودکان زیر 14 سال مجاز هستند برای اولین بار ظرف شش هفته از خانه خارج شوند. این مرحله به دنبال تصمیم دولت مبنی بر کاهش محدودیت در گسترش تاج ویروس است.

والدین و فرزندان نیز از تلاش دولت اسپانیا برای کاهش محدودیت در کودکان استقبال کردند. طبق آیین نامه جدید دولت اسپانیا ، حدود 6 میلیون کودک زیر 14 سال مجاز به کار فقط یک ساعت در روز هستند 9:00 تا 9:00 مایل از خانه هایشان.

در ایتالیا

نیوزویک آمریکایی به گزارش روز یکشنبه ، یک زن 23 ساله ایتالیایی ، که به دلیل بیماری Qovid-19 تحت درمان قرار گرفت ، با وجود دو ماه قرنطینه مداوم ، همچنان مثبت است. Bianca Dobroiu در 28 فوریه (9 مارس) به بیمارستانی در بولونیا رفت. وی با تب بالاتر از 40.5 درجه در بیمارستان بستری شد و با وی VVV-19 تشخیص داده شد. وی ادامه داد: لوسیانو آتارد ، متخصص بیماری های عفونی به رسانه های محلی گفت: بیمار 4 روز بعد بهبود یافت ، اما نتایج آزمایش وی مثبت بود. وی افزود: تا آنجا که می دانیم هیچ نتیجه آزمایش در ایتالیا پس از چنین مدت طولانی مثبت نبوده است و معمولاً بیماران آزمایش عروق بیماری کرونا بعد از 4 هفته منفی است. “

این زن 23 ساله در تاریخ 6 مارس از بیمارستان آزاد شد و به خانه بازگشت ، جایی که طبق مقررات ایالتی لازم بود قرنطینه شود.

دوبریو به رسانه های محلی گفت که علی رغم نتایج تست مثبت وی ، وی در وضعیت عمومی خوبی قرار دارد ، اگرچه پزشکان تأکید کرده اند که وی هنوز هم ویروس را حمل می کند.

براساس اخبار دیگر ، نخست وزیر ایتالیا جوزپه كنته به دلیل گسترش كرونا تا سپتامبر (چهار ماه دیگر) این مدرسه را تعطیل كرد. به گفته دزانا كونته ، بازگشایی مدارس به دلیل پیر شدن آنها زندگی بسیاری از معلمان را تهدید می كند.

ایتالیا در 24 ساعت گذشته 260 نفر را به دلیل بیماری کرونا از دست داده است.امروزه تعداد کشته شدگان در ایتالیا به 26.644 نفر رسیده است .تعداد ایتالیا بعد از آمریکا بیشترین تعداد بیماری کرونا را در جهان دارد ایر

با ثبت 2324 مورد جدید ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به 197.675 رسیده است.

روسیه

طبق گفته راشا تودی دیمیتری نوویوکوف ، نایب رئیس کمیته امور بین الملل دوما روسیه و لئونید کلاشنیکوف رئیس کمیسیون اوراسیا برای همجنسگرایی و همگرایی و هموطنانش در پارلمان روسیه (دوما) توافق نامه ای را با تاج امضا کردند. دیمیتری نوویکوف ، نایب رئیس کمیته امور بین الملل شورای حزب کمونیست روسیه ، در اثر عفونت ریه در بیمارستان بستری شده است.

لئونید کلاشنیکوف ، رئیس کمیسیون امور اوراسیا و همگرایی و روابط اوراسیایی با روسها ، همچنین به خبرگزاری دولتی روسیه تاس گفت که او توافق نامه ای را با کروناویروس امضا کرده است.

به گفته نماینده شورا ، بیماری کرون از راننده به راننده شیوع یافته است. نوویکوف و کلاشنیکوف به احترام ولادیمیر لنین ، رهبر کمونیست ، در جشنهای سرخ در تاریخ 22 آوریل حضور نداشتند و آخرین بار در جلسه 14 آوریل دیده شدند.

تعداد مبتلایان به کروناویروس در روسیه با 6 هزار و 361 مورد جدید از 80 هزار نفر فراتر رفته است. در روز گذشته 6361 مورد جدید کرونا ویروس شناسایی شده است. در همین حال ، روز گذشته 5 هزار و 966 نفر به این ویروس آلوده شده اند ، بنابراین آمار همچنان در حال افزایش است.

در نتیجه تعداد مبتلایان به کروناویروس در روسیه به 80 هزار و 949 نفر رسیده است در روز گذشته 66 نفر از ویروس Cavid 19 جان خود را از دست داده و این تعداد را به 747 نفر رسانده اند.

ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آناتولی فخرالدین کجا وزیر بهداشت ترکیه با تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشورش گفت: امروز ما در 20 روز گذشته کمترین میزان کورونا را داشتیم.

وی افزود: با توجه به کاهش تماس و محیط تماس جسمی ، ما فقط 30،000 مجموعه آزمایش با ظرفیت روزانه 50،000 تست کرونری استفاده کردیم و تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس بستری در بخش مراقبت های ویژه همچنان رو به کاهش است.. وزارت بهداشت ترکیه گزارش داد که با 3558 بیمار بیماری کرونا دیگر که بهبود یافته اند ، این تعداد به 29140 نفر رسیده است.علاوه بر این ، 2،357 مورد جدید از بیماری قلبی عروق بیماری کرونا 110130 نفر را شناسایی کرده است که در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان بیماری کرونا در این کشور به 2،805 رسیده است.

در 24 ساعت گذشته ، 2357 مورد جدید بیماری کرونا شناسایی شده و 99 نفر دیگر بر اثر این بیماری درگذشته اند که تعداد این افراد به 110.130 و تعداد قربانیان به 2805 نفر رسیده است.

3،558 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته و در کل 29140 به کرونا ویروس آلوده شده اند.

ایران

اما در ایران ، رئیس جمهور روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی تاج گذاری اعلام کرد که با تصویب ستاد ملی تاج گذاری ، مناطق مختلف کشور بر اساس توزیع و گسترش تاج و وزارت بهداشت به سه منطقه تقسیم می شود. رنگ های سفید ، زرد و قرمز تقسیم می شوند و محدودیت ها و مقررات مربوط به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در این سه زمینه اعمال می شود. حسن روحانی اظهار داشت: تا زمانی که یک منطقه سفید با بیش از 100 شهر وجود داشته باشد و نام آنها اعلام شود ، شرایط جدید حاکم خواهد شد از جمله مرمت اماکن مذهبی و ایجاد تشکل های مذهبی. نماز جمعه و نماز کلیسا.

به عنوان تصمیم دیگر جلسه ستاد كرونا ، رئیس جمهور همچنین به لزوم ماسك و دستكش هنگام ورود به مترو اشاره كرد و اعلام كرد كه وزارت كشور زمان اجرای این قطعنامه را اعلام می كند. روحانی همچنین گفت که وی صلاحیت صادرات کالاهایی را که ضد عفونی کننده ایران هستند صادر می کند و حتی در آینده می توانیم به برخی از مراکز درمانی و کیت های بهداشتی که این عصبانیت این دشمنان را صادر می کند ، صادر کنیم.

با ثبت 60 مرگ و میر روز گذشته ، شمار تلفات در ایران به 5 هزار و 710 نفر و تعداد کل بیماران به 90 هزار و 481 نفر رسیده است.

310311

دکمه بازگشت به بالا