ورزشی

مخالفت درویش با پیشنهاد بیرانوند؛ نظم مالی تیم به هم می‌ریزد/ بیرو رفتنی شد؟

اطلاعات تکمیلی:

علیرضا بیرانوند که بامداد دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد، پیشنهاد امضای قرارداد جدیدی با پرسپولیس را مطرح کرده که به نقل از اعتمادآنلاین، این قرارداد مورد تایید باشگاه قرار نگرفته است.

دروازه بان پرسپولیس پس از فسخ قراردادش با قرمزها با پیشنهادات جدی استقلال و این باشگاه ترکیه ای مواجه شده است. این رسانه ارزش پیشنهادی دو فصل استقلال را 95 میلیارد تومان اعلام کرده است که با آپشن ها می تواند به 120 میلیارد هم برسد.

با این حال بیرو به سرمربی پرسپولیس اعلام کرده است که آماده است قرارداد جدیدی به ارزش سالانه 40 40 میلیارد با پرسپولیس امضا کند. بیرانوند تاکید کرد که حاضر است به نفع پرسپولیس تخفیف قابل توجهی بدهد. اما بر اساس اطلاعات منابع آگاه رضا درویش، خبرنگار اعتمادآنلاین با درخواست بیرو مخالفت کرده است. بر اساس این اطلاعات، دلایل مخالفت مدیرعامل پرسپولیس دو دلیل بر هم زدن نظم مالی گروه و غیرقانونی بودن فسخ بیرانوند است.

در واقع رضا درویش معتقد است اگر سالی 40 و 40 میلیارد به بیرانوند می‌داد، نظم مالی تیم به هم می‌خورد و با توجه به محدودیت باشگاه‌ها از بازیکنان جدید و قدیمی انتظار دارد. طرف حقوقی پرسپولیس فسخ قرارداد بیرانوند را غیرقانونی می داند و این بازیکن باید به قراردادی که سال گذشته امضا کرده بازگردد و باشگاه حاضر نیست با این دروازه بان قرارداد جدیدی امضا کند.تیم ملی.

به این ترتیب می توان بیرانوند را متقاعد کرد که پرسپولیس را به مقصد استقلال یا باشگاه دیگری ترک کند.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا