عمومی

محیط‌بانان را همچنان می‌کشند! – سلام آنلاین

اما به گفته فشیدی (كه در این مجموعه به مرگ ناعادلانه ای مانند كشته شدن ناخواسته یك پسر توسط پسر اشاره دارد) اگر مرگ فریاد می زند / خشونت چیست؟! آیا می توان سکوت کرد و به چنین چهره های ظالمی نگاه کرد؟! امروز ، وقتی کشور از هر نیروی دفاعی در صلح است ، این جمعیت محترم و وظیفه شناس (در دو سال گذشته تنها یازده نفر) از یک مدافع واقعی زمین سقوط کرده اند. اکوسیستم میهن عزیز … از محیط زیست؟ !

آقایون “مسئول”!

کسانی که از ثروت و درآمد کشور حقوق می گیرند و در اتاق های راحت و ماشین های گران قیمت خارجی می نشینند و کار محیط بانان ، جنگلبانان و فعالان محیط زیست در صحرا و کوه ها را نمی دانند! آیا می دانید استکبار غیرقانونی به جایی رسیده است که شکار ، شکار پرندگان ، دامداری های دریایی ، جنگل زدایی ، سوختن جنگل ها برای زغال سنگ ، سدهای غیر مجاز ، فروش زمین های میهنی ، اسناد عمومی غیرقانونی به عنوان یک ملک خصوصی. پناهگاه … آیا در مقیاسی که جرایم علیه محیط زیست به امری عادی تبدیل شده است ، انجام می شود؟! مشکل شما در نوشتن و صحبت در مورد محیط زیست (این زیباترین و شگفت انگیزترین حیوانی است که می شناسیم) به جای غرق شدن در آرامش و سکوت ، زندگی ما تمام شده است؟!

از قانون پیروی کنید ، قوانین صحیحی را وضع کنید ، اخلاق و آداب و رسوم را رعایت کنید تا زمین از هم نپاشد … تا محافظین زمین با خون خود پوشانده شوند.

با گرامیداشت یاد محمد حسن زاد ، کارشناس محیط زیست کشور که دو روز پیش در نبردی نابرابر بین محیط بانان و دوستداران محیط زیست درگذشت.

* بازیگران محیط زیست

47237

دکمه بازگشت به بالا