محسنی اژه‌ای به پزشکیان تبریک گفت

محسنی اژه‌ای به پزشکیان تبریک گفت

رئیس کل دادگستری در پیامی پیروزی مسعود مزکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش سلام آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:

دکتر مسعود «زید عزه العلی» دکتر.

انتخاب ملت بزرگ و سرافراز ایران به عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از صمیم قلب تبریک می گویم.

به فضل الهی و رهنمودهای حکیمانه رهبران فرزانه انقلاب اسلامی، مردم سرافراز، سربلندی و وجدان ایران اسلامی با مشارکت و حضور هوشمندانه خود در پای صندوق های رای در مرحله دوم دوم انتخابات دیدگاه ها و شادی و وجدان سیاسی آنان برگ زرین دیگری بر برگه مردم سالاری دینی نهاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بالد. به مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و مردم پرستشگر و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی به خاطر خلق این داستان تخیلی که مانع تلاش ها و نقشه های دشمن و اشرار می شود و اقتدار و عظمت مردم را افزایش می دهد تبریک می گویم. جمهوری اسلامی ایران و خداوند متعال را به خاطر این توجه و نعمت بزرگ سپاسگزارم.

اکنون وظیفه همه کارگزاران نظام اسلامی به ویژه آحاد حضرت مستطابعلی است که به یاری حضرت احدیت، نفس مطهر امام زمان (عج) و ارواح شهدا با همدلی و همدلی هماهنگی و استفاده از نبوغ و با تمام توان، با جهاد و کار شبانه روزی برای رفع مشکلات و برآورده کردن توقعات مردم و آرمان های عدالت خواهی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

قوه قضائیه در راستای اجرای اهداف بیانیه، مرحله دوم انقلاب، اجرای سیاست های کلی ابلاغی برنامه هفتم توسعه، دستیابی به شعار سالانه با محوریت «جهش تولید با مشارکت مردم، اتحاد قوا برای گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه با علم و اصول مبارزه با فساد در عرصه های مختلف، آمادگی کامل خود را برای همکاری و مساعدت با دولت اعلام می دارند.

توفیق جناب عالی، یادگار عرصه جهاد و شهادت و کارنامه ارزنده در نقش مدیر اجرایی و مقننه در دولت چهاردهم در مسیر افزایش نظام و پیشرفت ملت و آرامش مردم را مسالت دارم.

در پایان یاد و خاطره رئیس جمهور را که شهید رجایی و شهید خمیت آیت الله رئیسی و همه شهدای اسلام و انقلاب را به شهادت رساندند را گرامی می دارم و برای باری تعالی علو درجات و رحمت واسعه مسئلت دارم. .

غلامحسین محسنی اجایی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا