استان ها

مثلث ارزشمند مس عامل صعود رفسنجانی‌ها

سه بازیکن مس رفسنجان در پیشبرد این تیم به لیگ برتر نقش خارق العاده ای داشته اند.

به گزارش سلام آنلاین ، مس رفسنجان ، دو هفته قبل از پایان لیگ دسته اول ، تایید صعود خود به لیگ برتر را تأیید کرد و از رقیبان خود دور شد تا لیگ به صلح تمام شود.

آنها به نتایج بسیار خوبی رسیدند و عوامل زیادی از جمله مدیریت و مربیگری نقش مهمی در صعود مس داشتند. اما ما همچنین باید نبوغ بازیکنان این تیم را در نظر بگیریم که اگر به خاطر عملکرد خوب آنها نبود ، رفسنجانی نمی توانست به این هدف دست یابد.

مس رفسنجان با حضور در خط میانی تیم و سه خطای جریمه رکورد های زیادی را شکست. از بالاترین هدف درآمدی گرفته تا بالاترین هدف تغییر برای دانش آموزان ربی در نظر گرفته شده است. مهرداد آواخ ، حمید گلزاری و محسن آذرباد سه بازیکن مؤثر رفسنجانی هستند که در موفقیت تیم نقش اساسی داشته اند.

محسن آذرباد پنج گل و 17 پاس گل دارد ، حمید گلزاری 13 گل و 7 پاس گل دارد و مهرداد آواخ 5 گل و 5 پاس گل دارد. . با این تعداد پاس گل ، محسن آذرباد در صدر بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد و حمید گلزاری با 13 گل در صدر جدول امتیازات قرار دارد.

لازم به ذکر است که این سه بازیکن فصل گذشته با گل گهر در لیگ برتر با عملکردهای خود ارتقا پیدا کردند اما آنها از لیست گل گهر حذف شدند تا به لیگ برتر بپیوندند. اتفاق عجیبی افتاد. آنها پس از همراهی نکردن گوگا در لیگ برتر ، به مس رفسنجان پیوسته اند تا هم اکنون خود را معرفی کنند و با تیم به لیگ برتر صعود کنند.

این سه بازیکن برنجی موثر با انگیزه شگفت انگیز خود در لیگ برتر با رفسنجانی به اثبات می رسند که ارزش خود را اثبات می کنند و هنوز هم می توانند در صورت امکان ببینند. با تیم خود نتایج قابل قبولی بگیرید یا خیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا