استان ها

متروی بهارستان امسال روی ریل نمی‌رود/افتتاح سال ۱۴۰۱

به گزارش سلام آنلاین از اصفهان ، محمدرضا احمدی از اولین عملیات زمینی در خط مترو اصفهان – بهارستان خبر داد و گفت: “خوشبختانه سال گذشته پس از دو سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان موفق شد 200 میلیارد دلار از منابع دولتی به پروژه مترو جدید بهاراتان و سپس یک گلدان 200 میلیارد دلاری دیگر جمع کنید. به دستور وی از یک منبع داخلی سازنده شهر جدید طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی این پروژه را تقسیم کرد.

وی تأکید کرد که براساس گزارش های موجود ، پروژه کلانشهر شهر جدید بهاراتان طی 9 سال 35٪ پیشرفت فیزیکی داشته است ، در حالی که سال گذشته رشد فیزیکی 35٪ اعلام شده بود که رقم قابل توجهی است.

مدیرعامل شرکت جدید توسعه بهاران تأیید کرد که این پروژه در مرحله زیربنایی 93 درصد ، در جاده آسفالته 60 درصد و در ایستگاه بهاراتان 17 درصد رشد فیزیکی داشته است. وی گفت: “پس از اتمام آن ، این آزمایش را در این مدت انجام دادیم.”

به گفته وی امروز ، آزمایشات ذکر شده روزانه انجام می شود و طبق برنامه راه طولانی این خط با Dazin در ماه سپتامبر تکمیل می شود.

آقای احمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این پروژه تا اواسط سال 1401 راه اندازی و به بهره برداری می رسد ، گفت که آزمایشات سرد این پروژه در اواخر سال جاری انجام می شود و سیستم مترو زمین بر روی ریل ها قرار خواهد گرفت. .

جزییات مربوط به اصفهان به بهاراتان

بهاراتان جدید 3000 هکتار وسعت دارد و 500000 نفر جمعیت دارد ، در 15 کیلومتری جنوب اصفهان و مطالعه ای درباره توضیح پروژه قطار برقی آن توسط این تیم تایید شده است. مشاور برتر ترافیک در سال 2005.

طبق برنامه ، این پروژه از “ایستگاه صفه” (در امتداد خط 1 اصفهان) آغاز می شود و در امتداد خطوط وحید دستجردی و سیلو تا بهارستان جدید ادامه خواهد داشت.

طول این جاده 15 کیلومتر است که 10.5 کیلومتر آن سالن و 4.5 کیلومتر آن روی زمین ساخته شده است. در طول مسیر دو ایستگاه وجود دارد ، یکی برای سپاهان صحرا و دیگری برای راه آهن ، و انتهای آن در شهر جدید بهاراتان در ایستگاه مبادله با خط مترو باراتا-هراتان-مالی به پایان می رسد.

همچنین لازم به ذکر است که قطارهای حومه شهر جدید ههاران علاوه بر جابجایی مسافران شهر جدید ، می توانند مسافران قطار اصفهان – تهرا ، سیتی مال (یکی از بزرگترین مراکز تجاری منطقه) را نیز به خود جلب کنند. و سپهان. خشونت با جمعیت 70،000 نفری فعلی ، که تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک در بزرگراه خواهد داشت.

48

دکمه بازگشت به بالا