عمومی

لیست کامل اجناس یک فروشگاه الکتریکی را بشناسید

دریافت لیست کامل و کاربردی از کالاهای برقی برای مبتدیانی که قصد ورود به این تجارت را دارند ضروری است. از طرفی ممکن است سال ها در صنعت برق فعالیت داشته باشید، اما یکی از راه های افزایش سود در جستجوی سود بیشتر، افزودن محصولات مختلف است. در مقاله نصب تجهیزات برقی از صفر تا صد تمامی مراحلی که در راه اندازی کارگاه برق باید طی شود را در نظر گرفتیم. البته در این مقاله لیستی از اقلام مهم را نوشته ایم اما در این مقاله به بررسی دقیق تمامی اقلام ضروری فروشگاه برق و البته موارد اختیاری می پردازیم که باعث افزایش فروش شما می شود.

محصولات روشنایی

تجهیزات روشنایی یکی از اولین مواردی است که در حین نصب برق خریداری می شود. تجهیزات روشنایی برق شامل انواع لامپ، پنل، لامپ روکار و توکار، لامپ شب، لامپ اضطراری و چراغ قوه، لامپ مطالعه، پروژکتور و وال واشر، نوار ال ای دی می باشد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

چراغ ها در بالای لیست خرید فروشگاه برق قرار دارند. لامپ ها انواع مختلفی دارند و این نوع به دلیل تکنولوژی های مختلف تولید (ال ای دی، فیلامنتی و کم مصرف)، روکش ها، رنگ های مختلف نور (ریز، خورشیدی، مهتابی و صدفی)، پاور و برندهای سازنده می باشد. تقریبا اکثر لامپ های موجود در بازار امروزه با تکنولوژی LED ساخته می شوند و به دلیل مزایایی که دارند محبوبیت زیادی دارند. پرفروش ترین لامپ های ال ای دی برای خرید:

لامپ متناسب با لوستر: 6 و 7 وات قطره (کلاه E14)، شمع 6 و 7 وات (کلاه E14)

لامپ: 7 وات، 9 وات، 15 وات، 18 وات و 25 وات

توان: 30 وات، 40 وات، 50 وات، 70 وات و 100 وات

هالوژن: سر GU10، سر سوزن GU5.3 و سر کابل

FPL با تکنولوژی LED و هد 2G11

توجه داشته باشید که تمام این تلاش ها در رنگ های مختلف انجام می شود. تقریباً در همه شرکت ها دارای نور خورشید (زرد)، مهتابی (سفید) و رنگ های طبیعی (صدفی) هستند. داشتن همه رنگ های نور خوب است، زیرا مشتریان شما ترجیحات و سلیقه های متفاوتی دارند و در کنار لامپ باید از رنگ نور متفاوتی برای هر برنامه استفاده شود.

اگر قصد دارید مجموعه چراغ های LED خود را تکمیل کنید، پیشنهاد می کنیم یک لامپ رشته ای با طرح های حباب دار تهیه کنید. این لامپ ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند دکور مغازه شما را زیباتر کرده و طرفداران زیادی دارند.

بهترین چیز در مورد چراغ های ال ای دی موادی است که از آن ساخته شده اند که از پلاستیک ساخته شده است، بنابراین با هم سازگار نیستند. همچنین برخلاف شمع ها و شمع ها در زمان نگهداری طولانی نمی سوزند.

لامپ بعدی که هنوز هم محبوب است لامپ فلورسنت است که به کم مصرف معروف است. پرفروش ترین قدرت های لامپ های فلورسنت عبارتند از: 18، 25، 40، 50، 80 و 100 وات. بسته به بودجه ای که کنار گذاشته اید، مقداری یا تمام قدرت ها را بخرید. این لامپ ها معمولا به رنگ ماه خریداری می شوند.

چراغ های هالوژن و توکار

سایزهای مختلفی از چراغ های توکار با ابعاد برش متغیر در بازار وجود دارد. هالوژن یکی از محصولاتی است که همیشه مورد تقاضا است و باید به آن توجه کنید. اندازه برش لامپ های هالوژن معمولا از 6 سانتی متر شروع می شود. لامپ های دریافتی برای روشنایی سقف منازل استفاده می شود. بهترین رنگ بدن که همیشه مورد نیاز است سفید است. محصولات نورپردازی نیز دارای مدل های فنری متغیر هستند که به شما امکان می دهد با محصول کمتر، کاربردهای بیشتری را پوشش دهید. نکته دیگری که در مورد تخته ها باید در نظر گرفت شکل آنها است. تخته های ریسندگی محبوبیت بیشتری نسبت به تخته های برش دارند.

نور پانل و سطح

الکتریسیته ساکن اغلب به عنوان سقف خانه استفاده می شود. این چراغ ها به راحتی نصب می شوند و برای نورپردازی در فضای باز به خصوص بالکن ها انتخاب خوبی هستند. یکی دیگر از کاربردهای این لامپ ها نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی است که باید با مدل های ضد رطوبت و بخار آن ها استفاده کرد. در مقایسه با نوع داخلی، خرید این نوع راحت تر است. مگر اینکه در یک اداره هستید و بازار هدف شما مسکونی است، به سراغ یک گروه بزرگ نروید. این پنل ها در ابعاد 60*60 متر مربع و سایزهای بزرگتر تولید می شوند و در ادارات و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ های سقفی حبابی بدون لامپ مقرون به صرفه و تقاضای بالایی دارند.

پروژکتور و وال واشر

بهتر است پروژکتور را در گروه محصولات صنعتی قرار دهید. اما برای نورپردازی محوطه و نمای مجتمع های مسکونی از پروژکتورهای ال ای دی 100 وات استفاده می شود. اگر بودجه کمی دارید، یک پروژکتور پرقدرت انتخاب نکنید. نکته مهم در مورد پروژکتورها، قابلیت نصب آنها در فضای باز است که سایر محصولات ذکر شده تاکنون در دسترس نبوده اند.

وال واشر برای نورپردازی نما استفاده می شود. والواشرها در رنگ های متنوعی تولید می شوند و همیشه افرادی هستند که به رنگ های قرمز، سبز، آبی، بنفش و انبه ای آن علاقه مند هستند. دیسک های شیر دارای طول های مختلف و ظرفیت های متفاوت هستند. بهتر است مدل هایی با طول متوسط ​​خریداری کنید که نگهداری راحت تر و مقرون به صرفه تر هستند. البته اگر بودجه زیادی ندارید دور این محصول خط بکشید.

چسب uye binder

برق بدون چسب مانند خانه بدون آشپزخانه است. همیشه باید مقداری چسب درب برقی داشته باشید، زیرا همیشه مورد تقاضا است. بهتر است نوار برق را در رنگ های مختلف خریداری کنید زیرا افراد برای علامت گذاری سیم ها از نوار قرمز، زرد، سبز و … استفاده می کنند. البته چسب های مشکی یا آبی تیره محبوبیت بیشتری دارند. چسب 123 و سایر چسب های مایع قوی مطمئناً مفید خواهند بود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید کانکتور است. فراوانی سیم ها و کابل هایی که ما را احاطه کرده اند به هرج و مرج منجر شده است. بنابراین، کلاسورهای پلاستیکی به سرعت به فروش می رسند، به خصوص اگر فروشگاه شما در یک منطقه اداری باشد. کلاسورهای پلاستیکی در اندازه های مختلفی وجود دارند و اگر نمی خواهید همه آنها را نگه دارید، سایز 20-30 سانتی متری هوشمندانه ترین گزینه است.

برق چند کاناله

یکی از مهم ترین اقلام در یک مغازه برق، کانال های متعدد است. معمولا مالتی پلکس های برقی با مدل های سه، چهار، پنج، شش و هشت خانگی تولید می شود. چند راهه ها ترجیح می دهند به مدل های کمتر متاهل متوسل نشوند. از طرفی طول کابل باید بیشتر باشد. نکته مهم دیگری که در مولتی وی باید به آن توجه کنید این است که اکثر این چند راه ها بدون کلید و ارزان هستند.

تثبیت کننده

بسیاری از افراد به دلیل قطع برق تمایل به خرید استابلایزر دارند، اما این دستگاه گران است و تقاضای آن کمتر از دو دستگاه قبلی است. پس اگر بودجه زیادی ندارید، اصلا نروید. در واقع استابلایزر و ترانسفورماتور قدرت در لیست اقلام ضروری فروشگاه برق قرار دارند. استابلایزر را به طور پیش فرض اجرا کنید. برای خرید استابلایزر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سوئیچ های لیتیوم سوکت Le هستند

اگر همه سوئیچ ها را می خواهید، باید محصولات بی شماری بخرید، اما اصلا این کار را نکنید. به سراغ انواع خاصی از محصولات بروید و رنگ های سفید یا دیگر رنگ های خنثی مانند بژ را حفظ کنید. مدارهای تک پل، مدارهای دو پل، پریزهای برق ساده، پریز برق ارت دار، پریز تلفن، کلید، زنگ دانگ، زنگ ملودی، آنتن و پریز ماهواره از جمله محصولاتی هستند که باید در فروشگاه خود داشته باشید. در واقع باید به خاطر داشته باشید که به عنوان مثال تعداد درخواست های قطع کننده مدار، تعداد سوکت های آنتن است.

سیم و کابل

سیم و کابل از نیازهای اصلی برق هستند. بهتر است از کابل های صنعتی استفاده نکنید، علاوه بر بی استفاده بودن، قیمت قابل توجهی نیز دارند. سیم های سایز 2.5 تا 4 کاربرد بیشتری دارند. نکته دیگری که در خرید کابل برق باید به آن توجه کنید رنگ آن است. کابل برق را حداقل در 4 رنگ مختلف بخرید و به صورت متری بفروشید. از دیگر اقلام سیم و کابل می توان به سیم تلفن، سیم شبکه، سیم نایلون، کابل آنتن، لوازم ضروری برای تکمیل سیم و کابل فروشگاه شما اشاره کرد.

سایر تجهیزات الکتریکی

سایر اقلام موجود در موجودی فروشگاه لوازم الکترونیکی که مورد تقاضا هستند عبارتند از:

دافع حشرات برقی خانگی، فازمتر، چراغ خواب، چراغ قوه، چراغ مطالعه، چراغ اضطراری،

پنکه خانگی و پنکه کوچک

انواع باتری: خودکار، نیمه خودکار، کتابی

تخته سر، قاب مهتابی، لوستر ساده یا آویزان

دو کلید شاخه صنعتی ایستگاه خروجی می باشد

سوکت 3.5 میلی متری، کابل HDMI، سوکت صوتی تصویری

صفحه نمایش سیم، لحیم کاری، لحیم کاری، هدر سیم، فیوز، مینیاتوری، قاب فیوز

شلنگ، جعبه قفل، تخلیه و مسیر

المنت گرمایش الکتریکی، تصویر آیفون

نتیجه

در این مقاله سعی شده است لیست کاملی از لوازم برقی ارائه شود. فقط در نظر داشته باشید که تمامی محصولات ذکر شده بسته به برند قیمت های متفاوتی دارند. با توجه به شرایط فعلی بازار، این روزها به راحتی می توان محصولات ایرانی با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش رساند. به همین دلیل توصیه می کنیم قدرت خرید مردم را در نظر بگیرید و به سراغ برندهای خوب نروید.

برای خرید  تجهیزات الکتریکی و همچنین تجهیزات الکتریکی هیوندای میتوانید به فروشگاه تجهیرات الکتریکی آمپرال مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا