اجتماعی

لیست جدید تحریم‌ها نشانه ناکارآمدی کامل تحریم‌های گذشته آمریکاست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: “افزودن نام موسسات و مقامات ارشد دادگستری جمهوری اسلامی ایران و نظم و انضباط در لیست تحریم ها نشانه عدم کارآیی کامل تحریم های قبلی آمریکا است که وزارت خارجه آمریکا را مجبور کرده است.” آنها تحریم های خود را به موسسات غیر اقتصادی و مدنی گسترش می دهند. ”

به گزارش سلام آنلاین ، سیدعباس موسوی این تحریم ها را محکوم کرد و تأکید کرد: “اعتیاد رژیم آمریکا به تحریم ها ، رفتار غیرقانونی و سوءاستفاده ای در برابر تمامیت قوانین و نظم و تمرکز بین المللی نشان داده است.” بر نهادهای دولتی مستقل و مراجع قانونی. ” وی ادامه داد: تحریم های فوری ، کور و مکرر رژیم آمریکا علیه وزیر کشور ، فرمانده نیروهای امنیتی و دیگر مقامات کشورمان نشانه ضعف ، ناامیدی و آشفتگی رژیم است. آمریکایی مبتنی بر توهم مداوم و تحت تأثیر چند مشاور ”. در پاسخ به شکست رژیم ، اراده و تمایل دولت و مردم ایران انجام می شود.

موسوی افزود: تحریم های اخیر از جمله موارد نقض قطعنامه 2331 شورای امنیت سازمان ملل است و تعهدات آن تحت دولت تحت قوانین بین المللی و جامعه جهانی باید در قبال ایالات متحده پاسخگو باشد. به خاطر این سوءاستفاده های جدی. “

سخنگوی دیپلماتیک در پایان گفت: “از طریق چنین تحریم هایی ، ایالات متحده عرف سنتی و بین المللی را نادیده گرفته و تحریم های مستقیمی را بر افراد و نهادهایی اعمال کرده است که مطابق با نظم و امنیت مردم ایران و تصویر بزرگتر است.” با امنیت منطقه ای. ” است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا