اجتماعی

لزوم مدیریت تأمین و مصرف برای عبور از کم‌آبی در استان قم

سلام آنلاین/ قم مدیرعامل شرکت آب استان مدیریت تامین و بهره برداری را برای رفع کم آبی مهم و ضروری می داند.

حسن بختیاری امروز اولین روز از سال جدید است، ضمن تبریک سال جدید به کارکنان این واحدها، از ذخیره گاه سالاریه، مرکز کنترل از راه دور آب و فاضلاب و ماشین آلات شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد. برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق بیشتر در خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه دارم.

وی همچنین با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود منابع آبی بر لزوم برنامه ریزی آبرسانی به استان در ماه های گرم سال تاکید کرد و گفت: مدیریت تامین و مصرف آب واقعا خوب است و باید بر آن غلبه کرد. کمبود آب.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مدیریت تامین را از وظایف این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: از این حیث بدنه تخصصی آبفا موظف به تامین آب سالم و بهداشتی برای همه مردم استان است. از طریق برنامه ریزی و تکنیک و مهندسی. معیارهای.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم در مدیریت کاربری خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و مهندسی آب و فاضلاب و استفاده صحیح از آب و صرفه جویی 10 درصدی مردم ما می توانند تابستان امسال را بدون مشکل پشت سر بگذارند.

وی در پایان از همکاری شرکت های آب محلی در توزیع آب از سد کوچری به استان مرکزی استان قدردانی کرد و در آخرین روز سال گذشته گفت:

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا