حوادث

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات/ نقش تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی در اقتصاد کشور

وی گفت: “برای مقابله با قاچاق ، تهیه کلیه زیرساخت ها و امکانات در گمرک ضروری است ، بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مقامات مربوطه در این زمینه مطالبه کند.”

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین اشتری برای بزرگداشت شهیدان پاسدار انقلاب اسلامی ، شهدا ، نظم و امنیت با بازدید ویژه از پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، برای جناب عالی و سلامتی و طول عمر بزرگداشت مقام معظم رهبری ، و تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خدایان دهه ، فرمودند: در آن زمان با جنایتکاران روبرو شده و با آنها می جنگید. وی در سخنرانی خود در سال 1342 این مسئله را مطرح كرد كه نه تنها در آن زمان ، بلكه امروز می توانیم از فرمایشات و پیشگویی های گرانبها او بهره گرفته و آنها را در راس كار خود قرار دهیم.

بیانیه مرحله دوم انقلاب و نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفت و گفت: “انشا Godالله ما بتوانیم راهی را که امام خمینی (ره) در مرحله دوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده است طی کنیم.” و اجازه دهید ما با توصیه ها و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری ، محبوب محبوب من کامنی ادامه دهیم.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت تکمیل بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه ناجا باید براساس بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود. البته با برنامه ریزی و اصول دقیق باید برآورد کلی پنج سال آینده در کشور انجام شود و نقش و نقش نیروی پلیس در آن مشخص شود.

برای مدیریت معاملات از همه توانایی ها استفاده کنید

یک مقام ارشد پلیس تصریح کرد که علاوه بر بورس و گمرک ، پلیس امنیت اقتصادی باید توجه ویژه ای به مسائل داشته باشد در حالی که تعیین سهم سایر آژانس ها در این بخش ضروری است. از طرف دیگر ، تجزیه و تحلیل و راه حل ها باید در زمینه های مختلف برای حل مشکلات موجود ارائه شود و در اختیار مقامات ذیربط قرار گیرد.

نیاز به تأمین زیرساخت های سنتی

آقای سردار اشتری تأکید کرد که تمام زیرساخت ها باید به صورت عرفی فراهم شود و پلیس باید برای مقابله با قاچاق حضوری قدرتمند داشته باشد. اگر با کمبود پست در گمرک روبرو هستیم ، باید از مسئولان مربوطه تقاضا کنیم.

این مقام ارشد پلیس همچنین تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقشی تأثیرگذار در اقتصاد کشور داشته باشد و با افراد فاسد اقتصادی کلان برخورد قاطع داشته باشد.

مشکلات زندگی کارکنان را حل کنید

آقای سردار اشتری تأکید خود را بر جذب جوانان و مهارتها در پلیس امنیت اقتصادی تکرار کرد و همچنین توجه ویژه ای به رفاه کارمندان داشت و گفت که محافظت از کارکنان و حل مشکلات معیشتی ضروری است زیرا این امر در انجام صحیح مأموریت م effectiveثر است . خواهد بود؛ حمایت و حمایت از کارمندان مسئله مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا