استان ها

لزوم ایجاد رضایت‌ در دانشجویان با ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش/ تولید اولیه 2 محصول دانش‌بنیان در سال 99 انجام شد

خبرگزاری آنا گروه استان آنا – مجتبی آزادیان؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خان در 2 نوامبر 1989 تاسیس شد و فعالیتهای آموزشی خود را در نیمه دوم سال تحصیلی 1989-1990 با پذیرش حدود 130 دانشجو در رشته ترجمه انگلیسی و دو آموزش ابتدایی در یک ساختمان اجاره ای به مساحت حدود 700 متر مربع. جایی که باید شروع شود.

همزمان با گسترش دانشگاه و افزودن رشته های جدید ، برای ساخت پردیس در امتداد جاده آسیا تلاش شد و فاز اول آن در دهه فجر 1997 راه اندازی شد. مساحت 15 هکتار در کیلومتر 4 کیک. خیابان ماساژ در یک ساختمان آموزشی به مساحت 8000 متر مربع در حال بهره برداری است.

فاز 2 (با توجه به اینکه اکثر دانشجویان بومی و خواهر نیستند و به دلیل کمبود ساختمانهای اجاره ای ارزان قیمت در شهر) ساخت فاز اول خوابگاه مرکزی با ظرفیت 350 نفر در 2800 متر مربع در ژوئن 2001 ، پروژه آماده و با امکانات مناسب در راستای ساخت خوابگاه ، ساختمان اداری دانشگاه با 2،800 متر مربع زیربنا در فاز سوم آغاز شد و سرانجام در دسامبر 2002 آماده و به بهره برداری رسید.

فاز چهارم خوابگاه مرکزی دوم نیز با ظرفیت 350 نفر و زیربنای 2800 متر مربع نیز ساخته شد. پس از آن ، ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی به مساحت 2238 متر مربع ، ساختمان سلف سرویس با مساحت 2200 متر مربع و ساختمان دانشکده سما (شامل 3 مدرسه) به مساحت 4800 متر مربع و ساختمان تحقیق و آموزش دکتر جوان باپ با 5000 متر مربع زیربنا در فوریه 2007 ساخته و راه اندازی شد.

در مرحله بعدی توسعه ، دانشگاه علوم انسانی با مساحت 4632 مترمربع و دانشگاه ویهار با مساحت 1862 مترمربع و پارک ورزشی شهید کلاهدوز 7169 متر مربع مساحت و یک نوسازی یک ماشین با مساحت 800 متر مربع و فاز سوم دانشکده پرستاری با زیربنایی حدود 500 متر مربع ساخته و به بهره برداری رسید.

با این مقدمه ، خبرنگار خبرگزاری آنا برای توصیف دستاوردهای اخیر و آخرین فعالیتهای دانشگاه اسلامی آزادخان در سال 1399 و اهداف ، برنامه مأموریت و چشم انداز در سال 1400 با گلمارز كازی ، رئیس دانشگاه گفتگو كرد. شما می توانید با جزئیات بخوانید

آنا: فعالیت ها و دستاوردهای اصلی دانشگاه کویین در سال 1995 ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری چیست؟

کاظمی: مقالات ارائه شده و منتشر شده توسط اساتید در مجلات و ژورنالهای رتبه بندی شده در سه ماهه اول و دوم ، افزایش دانشجو در مقاطع مختلف نسبت به سالهای گذشته. پایه و اساس آموزش مبتنی بر مهارت برای دانشجویان تقویت و افزایش ظرفیت دانشجویان و کارکنان به عنوان بخشی از فعالیتها و دستاوردهای دانشگاه در سال 1399 با سازماندهی سمینارهای مختلف ، سازماندهی سمینارهای مختلف آنلاین مشاغل و گروههای آموزشی تقویت و گسترش روابط بین نهادی با سایر م institutionsسسات آموزش عالی شهری و سایر شرکتهای خصوصی.

ایجاد یک کارگاه تولید آزمایشی برای ماشین های ظرفشویی و ضد عفونی کننده های “سدیم ایزوکلروسیانوریت و مشتقات آن” توسط Danes Bibian ، واقع در مرکز رشد “Azashi Gigustar”. مربوط به “دستگاه حفاری نوار” و استفاده صنعتی و عمومی توسط واحد فناوری مستقر در در مرکز توسعه شیمی الماس یکی از فعالیت ها و دستاوردهای واحد Khun است ، به ویژه در زمینه تحقیق در سال 1399

آنا: ما 99 سال را با بیماری عروقی و مبارزه با ویروس گذرانده ایم. دستاوردها یا محصولات واحد شما در برابر این بیماری در این زمینه چیست؟

کاظمی: با مجوز ستاد بیماری قوچان کرون ، تولید ، تولید و شستشوی دکلره سدیم و سیانور توسط دنیس بونین و واحد فناوری Axis Gorta در مرکز رشد مرکز دانشگاه بر روی بستری شدن های مختلف و عمومی متمرکز شد. و غیره. که واقعاً به مردم شهر کمک کرد تا تعاریف دانشجویی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در موضوعات روانشناسی ، جامعه شناسی و پزشکی ، شیوع بیماریهای عفونی ، ضد عفونی مساجد و مدارس در کانگ و سمینارهای توانمندسازی سازماندهی کنند. به سایر بخشها و ارگانها. این شهر ، از جمله اقدامات و محصولات تولید شده ، مربوط به تاج است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد Khun با شیوع بیماری کرونا ویروس قلب در کرک ، بلافاصله برای مقابله با ویروس اقدامات فوری را انجام داد ، از جمله نتایج خوب و مشاوره در زمینه مدیریت بیماری.

مهمترین فعالیتها شامل ایجاد بیش از 20 تیم بهداشتی برای ریشه کن کردن مدارس ، مساجد ، خوابگاه ها و سایر مراکز عمومی در شهرهای خانگ و داغستان ، فراه زوروان ، چنران ، منصاد و روستاهای آنها و عملکردهای آنها با راه حل های ظرفشویی ارائه شده توسط دانشکده است. . بیش از 5000 بسته بهداشتی از جمله ماسک و ژل را در بین کارمندان دبیرستان و سایر ساکنان در محل های ذکر شده تهیه و توزیع کنید و اعضای هیئت علمی محلول های ظرفشویی را بیابید و از آنها برای مقابله با عفونت ها از زمان پیدایش بیماری استفاده کنید. .

آنا: با ظهور سال 1400 و تأکید مسئولان بر انتخاب دانشگاه آزاد به عنوان اولین انتخاب داوطلبان در سال 1404 ، ما باید به سمت چه سیاست ها و برنامه هایی حرکت کنیم؟

کاظمی: در مورد نرم افزارهای آموزشی این اتفاق نمی افتد. برای دستیابی به این هدف ، اقداماتی مانند ایجاد رضایت بیشتر برای دانشجویان از طریق بهبود کیفیت آموزش و پژوهش ، بر حل مسئله و حل مسئله اجتماعی ، به ویژه روش های تدریس و برنامه های درسی اعضای هیئت علمی متمرکز است.

پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از زندگی دانشگاه اسلامی اسد ، در کنار تمام نیروهای موجود ، متأسفانه هنوز هم در پایه گذاری این مرکز بزرگ علمی کمبودها و کمبودهایی وجود دارد که باید به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار گیرد. اگر دانشگاه اسلامی اسد می خواهد مارک تجاری بین دانشگاه های کشور و حتی منطقه باشد و بتواند متقاضیان دانشگاه را با موفقیت جذب کند ، باید مسیری طولانی را طی کند.

در این راستا ، هرم دانشجویان و اعضای هیئت علمی باید اصلاح شود ، هرم نسبت کارکنان به دانشجویان اصلاح شود ، سیستم آموزش و پرورش به صورت سازمان یافته و یکپارچه تقویت شود و انحصار نگرش ها و فعالیت ها. فعالیت های تحقیقاتی ، تبدیل دانش به دارایی از فعالیت ها و نتایج کار انجام شده در سطح تحصیلات تکمیلی ، حفظ شأن و منزلت استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از طریق تقویت امور مالی. و زندگی اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشجویان را با قدرت مالی ضعیف تقویت و حمایت می کند و فرهنگ اعتماد به نفس را در بین دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه ، نخبگان و آینده سرزمین ارتقا می بخشد.

آنا: در زمینه آموزش چه برنامه ای برای ایجاد و افزایش تعداد دروس در واحدهای مربوطه خود تا سال 1400 دارید؟ دوره جدید در حال اجرا است؟

کاظمی: در طول سال 1999 ، به دلیل تعداد زیادی مکان در واحد Khun که امیدواریم با حمایت سازمان مرکزی دانشگاه بتوانیم آنها را بدست آوریم ، زمینه های زیادی در اختیار استانها قرار گرفت. با توجه به وضعیت موجود در سطح دانشگاه به دلیل شیوع و شیوع بیماری های قلبی عروقی و کاهش میزان ثبت نام دانشجویان به دلیل کاهش درآمد خانوار ، دانشگاه ها باید سعی کنند شرایطی را برای جذب دانشجو فراهم کنند.در مهارت های مورد نیاز. گذشته توسط یک تیم متخصص انجام شده است و سعی شده است تا این بستر را با بررسی و شناخت نظم عمومی فراهم کند.

واحد Khun Chang همچنین از طریق استانها و سازمانهای مرکزی درخواستهای اولیه برای جذب و راه اندازی مناطقی را برای اجرا به ویژه در سطح عالی ارائه داده است كه تصویب اولیه برای افتتاح مناطق در این سطح را دریافت كرده اند. كه به زودی اعلام خواهد شد .

آنا: چه اتفاقات خوبی در حوزه های علمیه و هنرستان در سال 1400 رخ خواهد داد؟

کاظمی: افتتاح ساختمان سماکورا برای ارائه خدمات و آموزش قرآن به همه شهروندان ، تأسیس مهد کودک پسران ، تأسیس آموزشگاه فنی حرفه ای دخترانه و پسرانه ، بهبود دانشکده سما به کالج و دسترسی به دوره های جدید در اینجا برخی از موارد خوب است در سال 1400 اتفاق می افتد.

آنا: اولویت ها و برنامه هایی که از سال 1400 شروع می کنید چیست؟

کاظمی: در صورت امکان ، هسته فن آوری و واحدهای فناوری را جذب کرده و ایده را به سمت صدور مجوز و تولید برخی محصولات سوق دهید و دانشگاه را به عنوان یک واحد سازمانی ، ایجاد رضایت بیشتر برای دانشجویان ، بهبود کیفیت آموزش و افزایش تحقیقات معرفی کنید. بخش محبوب تلاش می کند. برای استفاده از بهترین و مطلوب ترین تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی برای ارائه خدمات به متقاضیان ، توسعه همکاری های دو جانبه بین صنعت و دانشگاه و معرفی تجهیزات و محصولات دانشگاه به آنها. آنها از اساتید پشتیبانی می کنند و آنها را به اجرای پروژه های صنعتی تشویق می کنند ، بنابراین سعی خواهیم کرد کیفیت انتشار و تفسیر را در دوره های تحصیلات تکمیلی افزایش دهیم ، سعی کنیم علم را به ثروت تبدیل کنیم و نتایج را به تبلیغات و تبلیغات به محصولات تبدیل کنیم.

تلاش برای ارائه خدمات بهتر در زمینه تحقیق ، حمایت از کارآفرینان و مبتکران و حمایت و راهنمایی آنها برای تبدیل ایده ها به فعالیت ها ، افزایش ارتباطات و گشایش کارگاه های تخصصی در گروه های مختلف آموزشی ، تشکیل کارگاه های حرفه ای توسط دفتر توسعه فناوری و صنایع ارتباطات ، دانشگاه ها و دفاتر توانمند سازی و مراکز پیشرفت برای تقویت قدرت علمی و عملی استادان ، دانشجویان و کارمندان ، ما از صنعتگران و فارغ التحصیلان ماهر متخصص در ارائه خدمات و مهارت های فنی دعوت می کنیم. برای سایر دانشجویان ، ایجاد ارتباط با کارخانه ها و صنایع در شهرستانها و استانها و راهنمایی دانشجویان از دیگر اولویتهای دهه 1400 برای ایجاد اشتغال و ایجاد اشتغال و تلاش برای تأمین برخی از اساتید در زمینه تحقیقات علمی انجام شده توسط آنها است.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا