اقتصادی

قیمت چای با وجود تورم روز افزون، عادلانه نیست

سلام آنلاین / گیلان نماینده لانگودو در شورای اسلامی گفت: “اما به دلیل افزایش تورم در همه بخش ها به عدالت اجتماعی نزدیک نیست.”

پرویز محمدنژاد در مصاحبه با سلام آنلاین اظهار داشت که “چای” یک محصول استراتژیک در گیلان است. و برداشت چای داده می شود ، بنابراین برای حفظ این گنجینه گرانبها ما به دنبال مراقبت و تأمین نیازهای خود هستیم.

نماینده مردم لنکاوی در شورای اسلامی افزود: “اخیراً پنج نماینده از شهرستانهای تولید کننده چای گیلان و مازندران جلسه ای در سازمان چای داشتند و تصمیم بر این شد که برای ثبت قیمت ها با وزیر کشاورزی دیدار کنیم.” چای. “

وی گفت: “قیمت ها به دلیل افزایش تورم در همه بخش ها به عدالت اجتماعی نزدیک نیستند.” برای صرفه جویی در این سرمایه ارزشمند ، اقداماتی مانند وام های کم بهره ، انتقال مواد اولیه و سموم مورد نیاز در بیهارزا باید اجرا شود.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی در مورد اجرای Power Power Scan ، گفت: “این پروژه برای اجرای عدالت محوری و توزیع متعادل انرژی در بخشهای خدمات و مصرف اجرا می شود و به خانواده هایی که از نظر مالی و معیشتی کمک می کنند کمک خواهد کرد. “تورم وجود دارد ، م notثر نیست.” به عنوان اولین طرح ملی ، 8 میلیون و 400000 مشتری با مصرف کلی 160 کیلووات به مدت دو ماه از پروژه برق امید برخوردار می شوند.

محمدنژاد یادآور شد: در زمینه تعویض کابلهای فرسوده و تبدیل آنها به کابلهای خودتنظیم ، کابل 100 میلیارد تنی به طول 100 کیلومتر برای شهر لنگرود در دست ساخت تهیه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا