اجتماعی

قسم میخورم حتی یک نفر را بخاطر نگاه سیاسی عزل نکردم

سلام آنلاین/ گلستان به خدا شهادت می دهم که حتی یک نفر را به خاطر «دیدگاه سیاسی او» اخراج نکرده ام.

سید احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با سلام آنلاین، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که بیشتر عمرم را در این مسیر گذرانده ام، از نظر من آموزش مهم است و وی گفت: چشم انداز مدیریت و برنامه ریزی آموزش و پرورش به عنوان نقطه اتصال آموزش است.

وی آگاهی از روش های نوین تربیتی را برای مدیریت در عرصه تعلیم و تربیت ضروری دانست و افزود: مدیریت آموزش و پرورش به دلیل فطرت انسانی بر خلاف آنچه از بیرون شناخته می شود دشوار و چند رشته ای است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش گلستان مهاجرت بی رویه به استان، تنوع نژادی و مذهبی، عدم تطابق امکانات با رشد و تراکم جمعیت در برخی شهرها را راهکاری مناسب دانست و خاطرنشان کرد: هوش سرشار و تلاش و فداکاری دانش آموزان با مشارکت خانواده‌هایشان عملکرد ما را در زمینه‌های فرهنگی، پرورشی، آموزشی و غیره رقم زده‌اند. در شرایط مساعد.

گوهری راد با اشاره به اینکه در روستای مراوه تپه مدیریت و مهارت و آموزش مدیران و سایر نمایندگان در دفتر را گذراندم تا مدیرکل شوم، ادامه داد: با 31 سال سابقه و از ابتدا وارد این سمت شدم. ، من با چالش های بزرگی از جمله سیل و بعداً کرونا روبرو شده ام.

«روز معارفه قول دادم از بانوان و جوانان در مدیریت استفاده کنم، در روز معارفه تصمیم گرفتم.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر اینکه برای تحقق وحدت اسلام و بهره مندی از توان حاکمیت مردم اهل سنت برای اولین بار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاله و گنبدکاووس را به عهده گرفتیم، تصریح کرد: این اداره کل را به خوبی در اختیار دارد. برادران اهل سنت که قبل و بعد از انقلاب اسلامی وجود نداشتند.

گوهری راد با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای استفاده از تمام اختیارات سیاسی اعم از جناح ها و جناح های مدیریتی به کار گرفته ام، افزود: اگرچه به دلیل محدودیت ها در این امر موفق نبوده ام اما به خدا شهادت می دهیم که دارم. کسی را از سیاست بیرون نکرد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا