اجتماعی

قرارگاه اجتماعی سبب ایجاد همدلی برای حل مشکلات مردم شده است

زیرمجموعه تهران معتقد است پس از ایجاد پایگاه اجتماعی کشور، تفاهم و یکپارچگی سودمند برای حل مشکلات مردم ایجاد شده است.

به گزارش سلام آنلاین، امین توکلی زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: پس از تأسیس پایگاه اجتماعی کشور توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و دیدار با شهردار تهران، جامعه تهران به رهبری رئيس جمهور. شهردار تهران شاهد تفاهم خواهد بود و ما ترکیب مفیدی در حل مشکلات مردم هستیم.

از همکاری داخلی معاونین و مسئولین در شهر و شورای شهر گرفته تا همفکری و همکاری مسئولین نهادهای مسئول و موثر در کنار یکدیگر و از همه مهمتر انسجام نیروهای مردمی و داوطلبانه برای ایجاد الگوهای موثر جهادی و رفع مشکلات. مشکلات دشوار همه و همه از برکات این گروه عزیز است.
دیروز صبح شروع به بازرسی و نظارت بر مصوبه وسط ماده 16 کردیم. از مرکز مددکاری خاوران و بهاران تا پاتوق کوهسنگی و مرکز خاورشهر تا مرکز شهید زیادیان سپاه پاسداران و مرکز شفق سازمان بهزیستی و مرکز سروش در حضور اعضای کمپ از نیروی انتظامی بازدید کردیم. این به ما امکان می دهد درک روشنی از مشکل داشته باشیم و راه حل ها را از خود طراحان و مدیران گوش دهیم و در یک جلسه بدون توسل به رویه های اداری طولانی تصمیم گیری کنیم. با حضور همه تصمیم گیران در کنار هم و صداقت و همدلی ایجاد شده در سفر میدانی 8 ساعته، توانستیم تصوری واقعی از مرکز رهاسازی، توانبخشی سوسیالیستی و غیره داشته باشیم. وخداوند خشنود است، فعالیت های گرانبهایی که واقعا حقیر است و کار رسمی تجهیزات فراهم شده است تا بتوانیم مشکلات معتادان را بهتر درک کنیم و در کنار آنها و خانواده هایشان باشیم، آنها برای زنده ماندن از این پیچیده و چند جانبه هستند بحران
استفاده از تجربیات افرادی که روش های زیادی را امتحان کرده اند و در این بازدیدها متخصص شده اند بسیار مفید است تا بتوانیم بهترین روش را انتخاب کنیم.
علاوه بر این تلاش‌ها، جلساتی با گروه‌های محلی و نیکوکاران و کارآفرینان در سازمان‌های اجتماعی برگزار شد و کمک به موتزارت در روند نجات معتادان از دست قاچاقچیان و کمک به ترک آنها و همچنین حمایت از خانواده ادامه یافت. با کمک خانواده ها و مردم دلسوز امکان بازگشت عزیزان این خانواده ها به جامعه فراهم می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا