تازه های کسب و کارعمومی

فیفا ۲۴ برای چه کنسول هایی عرضه میشود

تغییرات بازی فیفا 24 نسبت به ورژن‌های قبلی

اولین تغییر بازی فیفا 24 نسبت به ورژن‌های قبلی آن، تغییر نام بازی است. از این به بعد بازی فوتبال مجازی با نام FC 24 به دنیای گیم عرضه می‌شود. به موازات تغییر نام، لوگو و پوستر بازی نیز تغییر کرده است. از دیگر تغییرات مهم بازی فیفا 24، ارتقا گیم پلی، گرافیک و مکانیک بازی است. تکنولوژی Frostbite نیز به طبیعی بودن حرکات بازیکنان و بهبود گرافیک بازی در حالت کلی پرداخته است. با ارتقا ویژگی Frostbite تجربه بازی روان‌تر و دقیق‌تری را خواهید داشت. در ادامه همراه با مجموعه فعال دیگر تغییرات مهم، تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی را بررسی می‌کنیم.

ترکیب تیم زنان و مردان در بازی فیفا 24؛ حضوری پررنگ و متفاوت‌تر! یک اتفاق بسیار خوب در بازی فیفا 23، حضور تیم و لیگ بانوان در بازی بود. اما در فیفا 23 تیم زنان فقط در لیگ بانوان مسابقات خود را برگزار می‌کرد. اتفاق جدید بازی اف سی 24 این است که شما می‌توانید تیم ترکیبی از بهترین بازیکنان مرد و زن در کنار هم داشته باشید و بازی جذاب و هیجان‌انگیزی را اجرا کنید. توجه داشته باشید که برای دستیابی به تمام قابلیت و ویژگی‌های بازی نیاز به دارید. برای خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن می‌توانید به سایت گامالوپ مراجعه کنید.

فیفا ۲۴ برای چه کنسول هایی عرضه میشود؟ اگر در انتظار بازی‌های محبوب به سر می‌برید؛ می‌توانید برای نیز از طریق سایت گامالوپ اقدام کنید. اکانت قانونی فیفا 24 را از مراجع معتبر و رسمی خریداری کنید! در این مقاله سؤال مهم «فیفا 24 کی میاد» را پاسخ داده و اشاره‌ای کوتاه به برخی تغییرات مهم در ورژن بازی اف سی 24 داشتیم. شما می‌توانید در تاریخ 31 شهریور برای پیش خرید بازی و در تاریخ 7 مهر 1402 برای خرید بازی FC 24 از طریق سایت گامالوپ اقدام کنید.

خرید اکانت قانونی بازی از سایت معتبر و رسمی بسیار مهم است. سایت معتبر شما را در زمان خرید، نصب و اجرای بازی پشتیبانی کرده و سؤالات شما را پاسخ می‌دهد. گامالوپ همراه با تیم فنی خود از سال 1394 تاکنون در حوزه گیم فعالیت کرده و یکی از وبسایت‌های معتبر و رسمی گیم در ایران است. شما می‌توانید برای خرید fc 24 برای pc  با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و مشاوره لازم را برای خرید محصولات و تجهیزات گیمینگ دریافت کنید. همراه با گامالوپ از اجرای بازی‌های محبوب خود بیشترین لذت را ببرید.

سؤالات متداول:

فیفا ۲۴ برای ps4 میاد؟ بله بازی FC 24 برای پلی استیشن 4 همزمان با دیگر پلتفرم‌ها در تاریخ 7 مهر 1402 منتشر می‌شود. آیا با خرید ظرفیت یک اکانت قانونی اف سی 24 می توان به صورت آنلاین بازی کرد؟ خیر، ظرفیت اول اکانت قانونی FC24 به صورت آفلاین است. خرید ظرفیت اول برای گیمرها توصیه نمی‌شود. بهتر است برای دسترسی بهتر به بازی جذاب اف سی 24 برای خرید ظرفیت 2 بازی اقدام کنید.

همه چیز درباره بازی EA Sports FC 24 تقریبا یک ماه پیش، از کاور جدید بازی EA Sports FC 24 رونمایی شد و دو هفته بعد از انتشار عکس کاور، تریلری از گیم‌پلی بازی منتشر شد. به گفته Electronic Arts، این بازی در تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهر 1402) عرضه خواهد شد. طی سال‌های اخیر، سری بازی‌های فیفا یکی از پردرآمدترین عناوین کمپانی EA بوده‌اند؛ به همین دلیل می‌توان گفت که بازی جدید EA Sports FC 24 برای EA از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همان‌طور که گفتیم، اسم بازی تغییر کرده است؛ اما این موضوع هیچ تاثیری روی تیم‌ها و لیگ‌های مختلف نخواهد داشت.

گفتنی‌است که بعد از نمایش گیم‌پلی بازی، بسیاری از طرفداران EA از آن ناراضی بودند؛ چرا که در تریلر EA Sports FC 24 انتظار داشتیم که بیشتر از چند ثانیه از گیم‌پلی بازی را ببینیم. در این تریلر که حدود 2 دقیقه بود، گیم‌پلی بازی فقط از دقیقه 1:19 تا 1:21 به نمایش گذاشته شد که برای طرفداران فیفا کمی ناامیدکننده بود. با اینکه هنوز همه چیز درباره بازی EA Sports FC 24 مشخص نشده است، اما تاکنون اطلاعات کافی از تغییرات این بازی نسبت به نسخه قبل آن به‌ دست آمده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم و بعد از آن، درباره اینکه EA Sports FC 24 کی میاد نیز صحبت می‌کنیم.

تا قبل از بازی FIFA 23 خبری از فوتبال زنان در این سری نبود؛ اما فیفا 23 لیگ زنان را به بازی اضافه کرد. البته فوتبال زنان به همان بخش زنان محدود شد و هیچ ارتباطی با فوتبال مردان نداشت. در بازی EA Sports FC 24، در زمین بازی شاهد حضور زنان و مردان در کنار هم هستیم. بنابراین، گیمرها می‌توانند در این عنوان تیم‌های ترکیبی بسازند که علاوه‌بر بازیکنان مرد، شامل بازیکنان زن نیز می‌شود. تغییرات بخش بانوان فقط به مورد ذکر شده ختم نمی‌شود و در EA Sports FC 24 از لیگ قهرمانان زنان یوفا، سوپر لیگ زنان بارکلیز، لیگ ملی فوتبال زنان، D1 Arkema، Google Pixel Frauen-Bundesliga و لیگ F رونمایی می‌شود.

تغییرات Ultimate Team

پیش از این در تمام بازی‌های فیفا هنگام دریافت کارت بازیکن، شاهد رتبه‌بندی بودیم که در تمام بازیکنان ثابت می‌ماند؛ اما در بازی EA Sports FC 24 می‌توانید بازیکن را برای بهبود رتبه‌بندی آموزش دهید. اینطور که EA توضیح داده است، می‌توانید مجموعه‌ای از اهداف را جهت بهبود مهارت‌های بازیکن تکمیل کنید. در تریلر EA Sports FC 24 گفته نشده است که تمام بازیکنان به امتیاز 100 ارتقا پیدا می‌کنند یا خیر؛ اما انتظار می‌رود سیستمی در بازی وجود داشته باشد که از ارتقا تمام بازیکنان به امتیاز 100 جلوگیری کند. به‌طور کلی، تغییرات جدیدی که در بخش Ultimate Team اعمال شده است، باعث می‌شود که کارت‌های رده پایین، چندان بی‌ ارزش نباشند. همچنین، شاهد گزینه‌های مختلفی جهت شخصی‌سازی کارت‌ها هستیم. بازیکنان می‌توانند به کارت‌ها، طرح یا پس‌زمینه‌های متحرک اضافه کنند و دستاوردهایی که یک بازیکن برای باشگاه خود کسب کرده است را به نمایش بگذارند.

فیفا از بازی‌های محبوب و مورد پسند در میان گیمرهای سراسر جهان است. خبرهای دنیای گیم در سال گذشته حاکی از قطع ارتباط شرکت EA Sports با باشگاه فیفا بود. در همین راستا ابهاماتی در رابطه با ادامه ورژن‌های بازی فیفا به وجود آمد. اما خوشبختانه امسال تریلر فیفا ۲۴به دنیای گیم عرضه شد و خبرهای جدیدی از تغییر نام بازی، گیم پلی، گرافیک و تاریخ انتشار بازی به دست آمد. در قسمت ششم پادکست بازی بازی EA Sports FC 24 را به شما معرفی کردیم. در واقع هر اطلاعات جدیدی که از این بازی منتشر شد را در قابلب این پادکست در اختیار شما قرار دادیم. بازی ea sports fc 24 دقیقا به جای بازی فیفا 24 راهی بازار می‌شود و دلیل آن هم این است که EA Sports همکاری خودش را با فیفا قطع کرد و یک بازی کاملا مستقل را راهی بازار کرده است. بازی fc 24 فصل جدیدی در دنیای فوتبال بازی‌های ویدیویی شکل داده است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا