عمومی

فیروز کریمی گذر از طنز، ورود به تراژدی!

بهانه “دل پیچ” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، اگرچه واقعیت دارد اما برای تماشاگران یک شوخی است و هیچکس آن را باور نمی کند. فیروز کریمی طنز زیادی را پشت سر گذاشته است و اکنون بینندگان تلویزیونی نمی دانند او چه می کند و می گویند سرقت چشم و گوشه و ایجاد تیتر خبر درست یا اغراق آمیز است. موفق خواهد شد

به گزارش سلام آنلاین در یادداشتی در روزنامه ورزش ایران آیسان محمدی: “اگر لیگ فوتبال ایران یک استندآپ کمدی داشت ، یکی از اسپانسرها فیروز کریمی بود. مرد 63 ساله ای که حتی وقتی دیگران خاطرات او را بازگو می کردند ، نمی توانست جلوی خندیدن را بگیرد. خلاقانه پاسخ دهید و همیشه آماده غافلگیری باشید.

افرادی که با فیروز کریمی کار کرده اند می گویند اگرچه او سخت گیر و سخت گیر است ، اما تصور عجیبی از حرکت / لمس و لمس همه چیز و همه دارد. آذر 2007 او در اولین دور جشنواره کمدی گوهار مورد تقدیر قرار گرفت. شاید به همین دلیل است که در چند سال اخیر تهیه کنندگان تلویزیونی او او را پیدا کرده اند و شبکه های مختلف تلویزیونی فیروز کریمی را یکی یکی پخش می کنند!

حالا ، اگر در گوگل جستجو کنید ، انتخاب عبارت های طنز او خنده دار تر از بهترین سریال های روی آنتن است ، اما این سالها گاهی فراتر از حد معمول است ، که به دل نمی نشیند. کمدین ها می گویند آنها لبخند نمی زنند حتی وقتی سعی می کنید دیگران را مجبور به خندیدن کنید.

بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ، زمانی که کریمی معمولاً تمام مدت در صف ایستاده بود و سر بازیکنان و داور فریاد می کشید ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که ناامید شده است و نباید به زور نامه بنویسند اجازه دهید مربی بیاید اینجا !

گفتن این کلمات با چهره جدی چیزی شبیه به خنده بوشر کاترین است که باعث می شود دیگران بخندند اما لبخند نزنند. البته این بار حرفه او حتی از مرز طنز عبور کرد و به یک تراژدی تبدیل شد. مبارزه برای خندیدن. این واقعیت که شما همان 90 دقیقه بیرون نیستید و 10 دقیقه یک کنفرانس مطبوعاتی شما را مختل می کند ، بهانه است. او مربی بزرگی است که به هدایت تراکتورسازی کمک کرده است ، در این فصل گلزنی کرده و در بازیهای زیادی امتیازهای فوق العاده ای کسب کرده است. آخرین مربی ایرانی فاتح جام ملت های آسیا و البته مارکوپولو تمام عیار.

گردنه تهران ، سپاهان اصفهان ، بهمن کرج ، پلی اکریلیک اصفهان ، تراکتورسازی تبریز ، استقلال اهواز ، ابومسلم مشهد ، شهاب زنجان ، راه آهن شهرری ، استقلال تهران ، صبای قم ، داماش گیلان ، گسترش فولاد ، شاهین بوشهر بنرب ، ملوان بندر انزلی ، ملوان بندر انزلی ، بجنورد و … تیم هایی هستند که فیروز خان در آنجا مربیگری می کرد. او با برخی از آنها عالی بود و افراد زیادی را در وسط رها کرد. با عبور از او قهرمان آسیا شد و با استقلال آوا ، در یک مرحله قهرمانی بدون دست ماند ، به پایان استقلال تهران رسید و با روغن غش کرد. سلیمان هنگام گلزنی در مقابل سپیدرود

فیروز کریمی مربی متفاوتی است. نخبه نظامی در فوتبال. گاهی اوقات او با شوخی های خنده دار این ورزش را جذاب تر می کند و حالا غیرحرفه ای به نظر می رسد ، سعی می کند در بورس بماند و البته موفق می شود. او نمی تواند بی تفاوت باشد ، گاهی اوقات تیم سقوط کرده را به طرز باورنکردنی تکان می دهد و نگه می دارد ، و گاهی اوقات در کنفرانس مطبوعاتی چیزی می گوید که هنوز باورنکردنی است. بهانه “دیلی شیلی” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، اگرچه واقعیت دارد ، اما برای تماشاگران بسیار خنده دار است و هیچکس آن را باور نمی کند. او طنز زیادی را پشت سر گذاشت و اکنون بینندگان تلویزیون نمی دانند که او چه می کند و می گویند سرقت چشم و گوشه و ایجاد تیتر خبر درست است یا اغراق آمیز. این نیز یک موفقیت بود. “دقیقاً مثل این یادداشت!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا