بین الملل

فنونی‌زاده: گل‌محمدی بهترین تصمیم را گرفت/ به صدرنشین نیم فصل جام مفرغ هم نمی‌دهند

فنونی زاده: گل محمدی بهترین تصمیم را گرفت، حتی یک جام برنز هم به نیم فصل نمی دهند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل محمدی مردی با وقار و مهربان است که تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داد، بهترین تصمیم را گرفت و البته شرایط تیم فراهم شد، یک جهت می توانیم بدتر شویم. نتیجه در نیم فصل است.»

بعد از پنج هفته بازی که مس رفسنجان در تیم بازنده بود، با پرسپولیس خوب بازی کرد، صحنه خطرناکی روی دروازه‌های هر دو تیم ایجاد شد و ممکن است بازی با گل تمام شود. مکان‌های بیشتر، اما هر دو تیم 1-1 هستند. تیم ملی به جام ملت های آسیا محدود شد و پرسپولیس با تشویق همیشگی بازی نکرد. عده ای مثل دانیال اسماعیلی فر امید زیادی به حضور در جام ملت ها دارند. این شانس خوبی بود که با شکست سپاهان، پرسپولیس با استقلال برای صدرنشینی مساوی شود اما این اتفاق نیفتاد.

پرسپولیس باید خودش را تقویت کند

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس خیلی خوب توپ را جلوی دروازه حریف گرفت اما پایانی نداشت و این باعث ایجاد مشکلاتی برای این تیم شد. پرسپولیس با مس رفسنجان به تساوی رسید، همانطور که در بسیاری از بازی های این فصل پس از برتری در حفظ توپ موثر بود اما این بار نتوانست از دروازه خود در بازی دفاع کند، عده ای پشت آن هستند و مدیریت آن را جبران کرده است. تبدیل شده است. پرسپولیس توپ های بیشتری داشت اما اکثر پاس ها به صورت گسترده داده می شد و نمی توانستیم بازی رو به جلو ببینیم. پرسپولیس باید در مناطق مختلف خودش را تقویت کند و در دفاع چپ، هافبک و مهاجم بازیکن بگیرد. جای تعجب است که محمدمهدی احمدی که اینقدر خوب بازی می کرد دلیلی برای تعویض نداشت. به علی نعمتی تعهدی برای بازی در همه رقابت ها داده نشده است.

سوم پرسپویس از سخاوت سر بیرانوند

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به استعفای یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی آقایی بود که تمام تلاش خود را برای جانشینی پرسپولیس انجام داد. او بهترین تصمیم را گرفت و البته شرایط تیم به جایی رسید که بتوانیم در نیم فصل نتیجه بدی بگیریم چون یک بازی مقدماتی جام حذفی هم پیش رو داریم و تیم زیر نظر مور خواهد بود. فشار. ساکت الهامی پس از شکست در 5 بازی اخیر تیمش و با شکست پرسپولیس بلافاصله از سرمربیگری مس رفسنجان برکنار شد. تیم او در رفسنجان 4-1 مغلوب ملوان شد اما با تساوی مقابل پرسپولیس دوباره نجات پیدا کرد. اگر پرسپولیس در رده سوم قرار دارد، آن خیریه علیرضا بیرانوند است. رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس تحت هر شرایطی می تواند در پرسپولیس بماند اما او را نمی خواهند. سیامک نعمتی جدا شد اما وحدت حنان اف ماند.

اسکوچیچ غریب فوتبال ایران را می شناسد

فنونی زاده یادآور شد: بهترین گزینه برای جایگزینی یحیی گل محمدی کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ. او فوتبال ایران را می شناسد. او تیم ملی را به جام جهانی رساند که به طرز وحشیانه ای کنار گذاشته شد. در ایران گزینه مناسبی در پرسپولیس نداشتیم و همه امتحان دادند. اسکوچیچ می تواند با پرسپولیس نتیجه بگیرد. گل محمدی هم تمام تلاش خود را کرد اما میراث خوبی را از برانکو ایوانکوویچ به ارث برد که باعث شد چند قهرمانی برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد. اگر علی قلی زاده به دلیل اینکه بازیکن خوبی است به پرسپولیس اضافه شود قطعا کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. سپاهان هم در غیاب رامین رضاییان امتیازهای زیادی را از دست داد و پرسپولیس می تواند با اسکوچیچ مدعی اول قهرمانی باشد.

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا