فرهنگ و هنر

فعالیت‌ گسترده‌ و پربازده‌ انجمن‌های‌ علمی در گرو افزایش بودجه

گروه استانی خبرگزاری آنا; انجمن دانشجویان علوم دارای دانشجویان فعال، با انگیزه و با انگیزه بالایی است که بر فعالیت های پژوهشی و علمی تمرکز دارند. اکثر این شایستگی ها در ابتدای کار و در صورتی که دانشگاه بستر مناسبی را برای فعالیت انجمن فراهم کند دارای پتانسیل است. دستیابی به این قابلیت ها فراتر از امکانات نخواهد بود. بنابراین برای ارتقای روحیه علمی، توانمندسازی و انگیزش دانشجویان باید اقدام و از انجمن علمی دانشجویی حمایت کند.

انجمن علمی دانشگاه آزاد اسلامی سال‌هاست که زیر نظر پژوهشگران جوان و نخبه باشگاه دانشگاه در هر واحد دانشگاهی فعالیت می‌کند و فعالیت‌های آن‌ها هر ساله طبقه‌بندی و اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

یک تیر و 3 نشان از انجمن روانشناسی روانشناسی در دوره جنجالی کرونا

جامعه علمی؛ انتخاب پست دانش آموز معرفی رشته و پایگاه دانش

تولید «پادکست» در رشته حقوق در دانشگاه آزاد برای اولین بار

سیر تا پیاز اهمیت و وظایف انجمن علمی


انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در جدیدترین رتبه بندی ستاد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با امتیاز 164 و 37 فعالیت در گروه A+ قرار گرفت.

خبرنگار آنا در پرونده 71 پروندهتوسعه دانش جدید با انجمن علمیرسالت، اهداف، دستور کار و دستاوردهای جامعه حقوقی انجمن اسلامی آزاد واحد شهرکرد با حضور حامد احمدی چالشتری، دانشجوی حقوق و دبیر انجمن، سردبیر مجله علمی نیز در خطاب فعلی خود به سخنرانی پرداخت. یادداشت.

احمدی چالشتری با تایید اینکه انجمن علوم اسلامی و حقوق شهرکرد واحد شهرکرد در سال 1375 توسط چند دانشجوی وقت با 10 دانشجوی فعال حقوق تاسیس شد، گفت: در سال 1375 با حضور 10 نفر از دانشجویان در رشته حقوق، فعالیت خود را آغاز کردند.

این فعال دانشجویی در تشریح نقش انجمن علمی در ارتقای فعالیت های گروه های دانشجویی گفت: در سال های اخیر انجمن حقوقی شهرکرد نسبت به سال های گذشته پربارتر، نظام مندتر و برنامه ریزی شده است، چرا که از نظر فرهنگی و فرهنگی مناسب تر است. گروه

فعالیت های هدفمند انجمن علمی می تواند موتور محرکی برای افزایش سطح دانش و فعالیت دانشجویان و تقویت نیازهای آنان باشد.وی افزود: فعالیت های عینی انجمن علمی می تواند موتور محرکی برای افزایش سطح علمی و فعالیت های دانشجویی و تقویت شود. ضروری در آنها وجود دارد. علاوه بر این، فعالیت های هدفمند منجر به درک بهتر محیط علمی و آموزشی و فعالیت های گروهی می شود که می تواند تمرین بهتری را برای آینده و محیط کار فراهم کند.

دبیر انجمن علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد درباره دستاوردهای این انجمن گفت: علاوه بر کسب رتبه برتر انجمن دانشگاهی در واحد شهرکرد، رتبه هشت کشور در سال 99 و رتبه را کسب کرده ایم. از A + در سال 1400. از دلایل رتبه بندی می توان به فعالیت موثر اعضا و شورای مرکزی انجمن، همکاری اساتید، مسئولین و حمایت از دانشجویان پرانرژی اشاره کرد.

به گفته این فعال دانشجویی، پرداختن به مسائل روز و تخصص های روز، حفظ ارتباط و تعاملات و توجه به درخواست های دانشجویی در تعامل درون و برون دانشگاهی. و یک کشور در تحقق اهداف انجمن علوم حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موثر است.

فعالیت های انجمن حقوقی شهرکرد

وی افزود: فعالیت های اخیر انجمن دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، انتشار مجموعه مجلات تخصصی حقوق، برگزاری سمینارهای شبکه های تخصصی و حقوق کودک (برای حمایت از کودکان آسیب پذیر گروه) و آماده سازی به ترتیب است. نشست تخصصی «حقوق زنان» با حضور دانشجویان و علاقه مندان حقوق در سراسر کشور برگزار می شود.

احمدی چالشتری ادامه داد: انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دو دوره از پرکارترین دوره های اپیدمی کرونا را گذرانده و با برگزاری سلسله نشست های مجازی، چندین نسخه از مجله الکترونیکی را منتشر کرده است. یکی دیگر. دانشگاه.


بیشتر بخوانید:

تسهیل دستیابی به اهداف جامعه علمی با اختیارات ویژه

5 راهکار موثر برای تقویت انجمن های علمی

تقویت مهارت های دانش آموزان در علوم اجتماعی


دبیر انجمن علوم حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: مسئولان دانشگاه همواره پشتیبان هستند. فعالیت های علمی دانش آموزان و تا حد امکان با این انجمن همکاری داشته است. البته مسیر اقدام چالش برانگیز و مشکل ساز نیست و بهتر است بودجه انجمن برای فعالیت های گسترده تر و پربارتر افزایش یابد. بهبود همکاری بین دانشجویان و علاقمندان به علم. اساتید، شرکا و همکاران با انگیزه و فعال تر خواهند بود. امیدوارم بودجه انجمن تعدیل شده باشد تا بتوانیم برنامه بهتری در سطح بالاتر داشته باشیم.

احمدی چالشتری از حمایت های بی دریغ مسئولان دانشگاه از جمله تشکر کرد. رئیس دانشگاه، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، تیم و استاد حقوق از انجمن علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ادامه داد: از خارج دانشگاه از جمله; از تشکل های زنان حزب همت در سراسر کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری و کانون وکلای دادگستری این استان تشکر می کنم.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا