ورزشی

فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صدا و سیما در گفتگو با مربی تیم ملی فوتبال کشورمان ، پیروزی اخیر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 این کشور را تبریک گفت.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی Sesima ، علی فوفوکی ، رئیس شورای ورزش صدا و سیما ، در گفتگو با کاپیتان تیم ملی ، دراگان اسکوچیچ ، ضمن تجلیل از پیروزی اخیر تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی قطر 2022 برای موفقیت و پیروزی. تیم ملی فوتبال ایران نیز در دیدارهای باقی مانده آرزوی موفقیت کرد.

فروغی گفت: “ضمن قدردانی از آرامش تیم ملی فوتبال کشورمان و تمرکز همه بازیکنان و کادرفنی بر موفقیت جام جهانی 2022 قطر.” امیدواریم این پیروزی ها ایران را خوشحال و مرفه کند. افتخار ملی مردم عزیز ما ادامه خواهد داشت.

فروغی همچنین از توجه و احترام دراگان اسکوچیچ به فرهنگ و سنت های ایرانی در دوران تصدی اش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان قدردانی کرد.

دراگان اسکوچیچ در این گفتگو ضمن قدردانی از حمایت صداوسیما از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، گفت: “من می دانم که فوتبال چقدر اهمیت دارد. جام جهانی برای مردم ایران اهمیت دارد. بنابراین ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. با حمایت رسانه ملی که تا به امروز همراه ما بوده است ، می توانیم بی خیال جام جهانی شویم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا